Lamb Grill Murah Dan Sedap Di Kulim - Cahaya Hayati

6 Feb 2020

Lamb Grill Murah Dan Sedap Di Kulim

Lamb Grill Murah Dan Sedap Di Kulim. Bila tak tahu nak makan kat mana, kami lebih suka ke Kedai Makanan Keladi ataupun lebih dikenali sebagai kedai ah lai. Dekat sini pelbagai pilihan makanan yang ada dan semuanya sedap-sedap belaka. CH pula lebih suka order lamb grill.

Lamb Grill Murah Dan Sedap Di Kulim, Lamb Grill Murah Dan Sedap Di Kulim, kambing grill murah dan sedap, kambing golek muran dan sedap di kulim, kedai makanan keladi, kambing grill, kambing golek, sedapnya kambing grill, sedapnya kambing golek, western murah dan sedap, kambing bakar murah dan sedap, kambing bakar sedap di kulim, tempat makan best di kulim, tempat makan sedap di kulim, sedapnya joe kambing golek, kambing, lamb, menu sedap di kedai makanan keladi,
Lamb Grill Murah Dan Sedap Di Kulim

Lamb grill ni nampak saja biasa tapi sedap dan murah. Dihidangkan bersama campuran kobis dan carrot segar serta sos tousand island.

Terdapat 3 pilihan saiz iaitu kecil RM 14, sederhana RM 22 dan besar RM 42. CH pernah try saiz kecil dan sederhana saja. Besar belum pernah lagi.. Yang sederhana tu sebab kongsi dengan encik suami. 

So, kalau korang nak rasa sendiri kesedapan lamb grill ni boleh lah datang ke Kedai Makanan Keladi dan cari stall Joe Kambing Golek. 

Selamat menjamu selera uolls!


2 comments:

  1. Oh boleh la pi pasni. Selalu dok lawat adik kat sana 😁

    ReplyDelete
  2. Sedapnyaaaa...tapi SA tengah avoid daging dan daging kambing...lama dah tak makan lamb grill macam ni..kalau tak tu sebulan mesti 2-3 kali mesti makan lamb...

    ReplyDelete