Wow Cantik Dan Uniknya Personalised Gift Di Lovingly Signed ! - Cahaya Hayati

9 Jan 2020

Wow Cantik Dan Uniknya Personalised Gift Di Lovingly Signed !

Wow Cantik Dan Uniknya Personalised Gift Di Lovingly Signed !. Hi korang! Korang suka tak kalau dapat hadiah yang cantik dan unik? Mestilah sukakan. So, CH nak perkenalkan kat korang satu website yang korang boleh personalised hadiah yang korang nak bagi kat baby sendiri atau anak saudara sendiri ke, kepada kawan yang baru dapat baby ke? Paling best korang boleh letak nama baby tersebut supaya nampak lebih dekat dan istimewa. So, nama website yang CH nak habaq tu adalah Lovingly Signed

Lovingly Signed,  Loving!y Signed
Cantik Dan Uniknya Personalised Gift Di Loving!y Signed

Kalau korang nak tahu, Lovingly Signed ini adalah company yang personalized hadiah untuk baby,termasuklah yang dikategorikan infants dan newborn. Best kan sebab selalu untuk infant dan newborn susah nak cari hadiah yang cantik, istimewa serta unik.  

Kewujudan Lovingly Signed adalah disebabkan oleh susah hendak mendapat personalised gifts di Hong Kong. Disebabkan susah nak mencari personalized gifts di Hong Kong, Lovingly Signed wujud dengan menyatukan semua produk baby yang ada di seluruh dunia dan kemudiannya dipilih oleh pembeli untuk dihadiahkan kepada seseorang dimana pembeli boleh peribadikan atau persolized hadiah tersebut dengan nama, dan dihantar kepada penerima dalam bungkusan / kotak yang cantik.

Lovingly Signed,  Loving!y Signed
Personalised gifts at Loving!y Signed

Bestnya lahai kalau anak CH terima hadiah dari kawan-kawan yang berada diperantauan. Bukan itu saja korang pun boleh hantar kepada saudara atau kawan korang yang berada di perantauan seperti Hong Kong dan negara-negara yang lain juga. Mesti saudara atau kawan korang terkejut menerima hadiah yang cantik, personalised dan berbungkusan mewah.

Jom kita tengok apa yang ada di Lovingly Signed. Terdapat 5 kategori hadiah yang korang boleh pilih iaitu:-

1. Clothing

Dalam tab clothing, terdapat pilihan seperti Robes, Baby Grows, bibs, pyjamas, tutus, tops dan bottom. Semuanya cantik dan unik. Nasiblah CH tak ada anak kecik lagi. Hihi...

Lovingly Signed,  Loving!y Signed

2. Blankets & Towels

Blanket & towel ada beberapa pilihan warna yang menarik untuk anak lelaki dan perempuan. Design pun cantik-cantik. Jarang orang hadiahkan blankets atau towel. Apa salahnya kita beri dan buat kelainan kan?

Bertambah comel dan menarik apabila ada nama baby di blankets dan towel..

Lovingly Signed,  Loving!y Signed


3. Toys & Accessories

Selalunya anak-anak kecil ni suka rebut toys, tak kira yang abang atau kakak punya. Tambah-tambah lagi yang sama, sejenis dan jenama yang sama. Tak perlu berebut lagi si comel sebab dah ada nama masing-masing.

Sebagai ibu bapa, kita pun senang nak tahu ini siapa yang punya...

Lovingly Signed,  Loving!y Signed

4. Gifts

Terdapat pelbagai pilihan untuk hadiah ala-ala hampers. Tak nak hampers tapi nak bagi hadiah lain dan kad pun ada. Pilih saja yang mana korang berkenan... Yang pastinya semua menarik dan cantik serta exclusive.
Lovingly Signed,  Loving!y Signed

Paling best, bila korang tempah hadiah melalui Lovingly Signed korang akan dapat 3 benda/perkara PERCUMA iaitu:-

1. Free Personalisation
2. Free Delivery untuk Hong Kong dan untuk global pula kos shipping akan dikira ketika checkout.
3. Free Luxury Gifts Packaging

Lovingly Signed,  Loving!y Signed

Kalau korang berminat dan mahu hadiahkan saudara atau kawan korang dengan hadiah eksklusif, mewah dan cantik ini, korang bolehlah layari lawan Web Lovingly Signed

Happy shopping uolls!

1 comment: