Pengantin Lelaki Untuk Cik Gadis - Cahaya Hayati

31 Jan 2020

Pengantin Lelaki Untuk Cik Gadis

Pengantin Lelaki Untuk Cik Gadis. CH dah tengok drama ni. Kisah tentang cinta pandang pertama diantara Kris Al-Hadi dan Salsabila. Namun terhalang pada hari perkahwinan disebabkan sifat cemburu dan tamak abang kepada Kris. Kris membawa diri selama 4 tahun dengan menyertai angkatan tentera dan kembali semula setelah tamat latihan. Setelah 4 tahun barulah segala kebenaran terbongkar. Apa yang terjadi kepada keluarga Kris? Salsabila dan abangya Khairil? Nak tahu, korang kenalah tengok drama Pengantin Lelaki Untuk Cik Gadis dari episod satu hingga 24. 

Pengantin Lelaki Untuk Cik Gadis 

Drama ini di bintangi oleh Nafiz Muaz, Uqasha Senrose, Yusuf Bahrin, Elly Mazlein, Mimi Ernida, Reza Hasbi, Harin Hashim, Aman Graseka, Azri Iskandar, Catriona Ross, Norlia Gani dan ramai lagi.

Pengantin Lelaki Untuk Cik Gadis, Pengantin Lelaki Untuk Cik Gadis Episod 1,Pengantin Lelaki Untuk Cik Gadis Episod 2,Pengantin Lelaki Untuk Cik Gadis Episod 3,Pengantin Lelaki Untuk Cik Gadis Episod 4,Pengantin Lelaki Untuk Cik Gadis Episod 5,Pengantin Lelaki Untuk Cik Gadis Episod 6,Pengantin Lelaki Untuk Cik Gadis Episod 7,Pengantin Lelaki Untuk Cik Gadis Episod 8,Pengantin Lelaki Untuk Cik Gadis Episod 9,Pengantin Lelaki Untuk Cik Gadis Episod 10,Pengantin Lelaki Untuk Cik Gadis Episod 11,Pengantin Lelaki Untuk Cik Gadis Episod 12,Pengantin Lelaki Untuk Cik Gadis Episod 13,Pengantin Lelaki Untuk Cik Gadis Episod 14,Pengantin Lelaki Untuk Cik Gadis Episod 15,Pengantin Lelaki Untuk Cik Gadis Episod 16,Pengantin Lelaki Untuk Cik Gadis Episod 17,Pengantin Lelaki Untuk Cik Gadis Episod 18,Pengantin Lelaki Untuk Cik Gadis Episod 19,Pengantin Lelaki Untuk Cik Gadis Episod 20,Pengantin Lelaki Untuk Cik Gadis Episod 21,Pengantin Lelaki Untuk Cik Gadis Episod 22,Pengantin Lelaki Untuk Cik Gadis Episod 23,Pengantin Lelaki Untuk Cik Gadis Episod 24,Pengantin Lelaki Untuk Cik Gadis Full Episod, layan online drama  Pengantin Lelaki Untuk Cik Gadis. tonton online Pengantin Lelaki Untuk Cik Gadis, drama astro, drama best 2020, drama, uqasha senrose,
Pengantin Lelaki Untuk Cik Gadis 

Tonton online dengan klik link di bawah.

No comments:

Post a Comment