Gelak Sorang Sorang Pun Hangpa Cari...

11:00 PG Cahaya Hayati 2 Comments

Assalamualaikum wbt.

Bila tengok kawan-kawan EFG dok up entry apa yang di cari kat blog, teringin juga nak tahu apa yang orang cari di blog www.yatizul.com.

Melalui search keywords, maka keluarlah macam-macam keywords yang hado. Ini sebab blog Cahaya Hayati hado macam-macam. hehe... Takdak tema. 


Search keywords gelak sorang-sorang pun ada yang cari. :D. Buat menghiburkan hati yang tengah lara la tu...


2 comments:

sayidah napisah berkata...

hahahha cik T. comel je :p

Hayati Sakaria berkata...

Cik Ti memang comei :P

Pengikut

Google+ Followers