Benarkah? - Cahaya Hayati

17 Ogo 2015

Benarkah?

Assalamulaikum wbt.

Benarkah menjadi bapa pada usia 22 tahun membawa padah? Ini kajian yang di lakukan di New York.
Bagi aku, tak kisah la kalau kau jadi bapa pada umur berapa pun.. Janji kau tahu erti tanggungjawab seorang bapa dan mampu menyediakan keperluan anak. Bukannya pandai buat anak sahaja..





2 ulasan:

  1. kawin lewat pun kalau tak de tanggungjawap bawak padah jugak...

    BalasPadam
  2. ngarut je kak ti..ape punya kajian laa diorg ni buat..hahaha..kajian tak abes lg ni dah buat andaian sendiri.. tak semestinya kahwin lewat tu dah cukup matang, bertanggungjawab, berdisplin..haishh

    BalasPadam