loading...

Benarkah?

9:58 PG Cahaya Hayati 2 Comments

Assalamulaikum wbt.

Benarkah menjadi bapa pada usia 22 tahun membawa padah? Ini kajian yang di lakukan di New York.
Bagi aku, tak kisah la kalau kau jadi bapa pada umur berapa pun.. Janji kau tahu erti tanggungjawab seorang bapa dan mampu menyediakan keperluan anak. Bukannya pandai buat anak sahaja..





2 comments:

Mirabeads azi berkata...

kawin lewat pun kalau tak de tanggungjawap bawak padah jugak...

yoorin melacolea berkata...

ngarut je kak ti..ape punya kajian laa diorg ni buat..hahaha..kajian tak abes lg ni dah buat andaian sendiri.. tak semestinya kahwin lewat tu dah cukup matang, bertanggungjawab, berdisplin..haishh

Pengikut

Google+ Followers