Wedding Budak Buat Life Perfect Apabila Mendapat Tajaan Kahwin Setengah Juta - Cahaya Hayati

12 Apr 2019

Wedding Budak Buat Life Perfect Apabila Mendapat Tajaan Kahwin Setengah Juta

Wedding Budak Buat Life Perfect Apabila Mendapat Tajaan Kahwin Setengah Juta. Siapa tak impikan hari bahagia perfect atau menjadi seperti wedding of the year. Tapi nak jadikan ia nyata memerlukan belanja yang banyak. Tapi tidak bagi Siti Suriani yang lebih dikenali sebagai SITI JAMUMALL apabila mendapat penajaan lebih setengah juta hanya kerana dia suka buat life. Tuah ayam Nampak dikaki, tuah manusia siapa yang tahu. 



BUDAK BUAT LIVE DAPAT TAJAAN KAHWIN SETENGAH JUTA !!!


Pada mulanya beliau sangkakan ingin buat majlis biasa secara kecil-kecilan, tetapi sapa sangka setelah memuat naik satu status di fb beliau tentang majlis perkahwinan terus mendapat wassup dan call bertalu – talu dari founder produk, owner kedai dan bermacam lagi untuk sponser majlis beliau. Hampir 100 company dari perbagai produk berminat untuk sponser majlis kahwin siti, paling menyentuh hati, yang baru berjinak dalam perniagaan juga berbesar hati sponser majlis perkahwinan siti. 



Kata siti, beliau sangat sebak .. tak sangka , majlis yang mulanya plan biasa-biasa kini menjadi luar biasa. Inilah berkat usaha beliau selama 3 tahun membuahkan hasil .. beliau menjadi promoter atau host untuk jamumall.com dan menjual perbagai jenis produk kosmetik, kesihatan, fesyen dan makanan.




Selama ni siti promote produk orang dengan ikhlas, siti bantu dari produk biasa-biasa tak dikenali , sampai dikenali dan viral.. sebabtu ramai hargai jasa siti dan bile siti kahwin mereka sanggup sponser mcm-macam. Siti sangat-sangat bersyukur dapat sponser dari nikah, pre wedding, majlis berinai . majlis kahwin sampailah ke honeymoon pakej. 





Antara founder yang sponser majlis siti bukan calang-calang company, wedding dress by Dlia Jean Bridal , deco majlis dan pelamin dari wedding by emma. dan beberapa celebrity ternama juga telah mendapatkan khidmat siti jamumall antaranye CHE TA, FAIZAL FBI, SHUIB , SARAH RAISUDIN, SHERRY IBRAHIM , SHAHRUL RIDZUAN, DAN LANA NORDIN .  

Selain dari itu ada 13 Top Sponsor  yg terlibat antaranya :-

Pelamin dan Hiasan Dewan dari Wedding by emma 

Baju Pengantin dari Dlia Jane Bridal Collection 



Grand Cake dari Mad About Cake 



Vip Menu dari Rumpun Selera 

Coffe Es-Cream dari Ana Zahra Beauty 




Jamu dari Seri Lady Empire Resources 




Tudung Bawal Bridesmaids dari Gallery Bawal 




Kain Pasang Diamond dari Irahsukri 




Telekung dari Pretty Aini 




Make Up Set dari Zacthira Navillionniza 





Scarft dari Scarft By Mehrun 

Printed Box dari Art Creation Printing 



Perfume dari Luxe Essencia Resources 

Honeymoon Pakej dari Arwana Resort 



Banyakkan syarikat yang menaja adik Siti Jamumall dan suaminya. Teruja mommy tengok gambar-gambar kahwin mereka. Tak puas.. Tumpang happy untuk adik Siti dan suami. Semoga Siti Jamumall dan suami bahagia selalu hingga jannah. In sha Allah. 

Sebab suka tengok gambar Siti Jamumall dan suami, mommy kongsi lagi di bawah ni gambar-gambar mereka untuk semua. Moga-moga bakal pengantin pun akan dapat idea dari majlis Siti Jamumall dan suami. 







1 comment: