Serlahkan Diri Dengan Ephyra Skin Nano Serum - Cahaya Hayati

29 Mar 2016

Serlahkan Diri Dengan Ephyra Skin Nano Serum

Nak cantik, nak lawa dan nak serlahkan diri bukan lagi alasan sebab pelbagai produk telah berada di pasaran dengan harga mampu milik. 

Kenapa perlu serlahkan diri?

Ko tanya kenapa???? Banyak sebab adik-adik kena serlahkan diri. Pertama, kalau dah kahwin mestilah nak ikat cik abang supaya dekat dan melekat dengan kita dan tak pandang orang lain. Kalau belum tu, mestilah untuk menarik supaya ada yang tertarik di samping akhlak dan budi yang baik.

Kedua, supaya lebih berkeyakinan. Kalau kulit dah cantik, memang tak perlu mekap tebal2 sebab cantik tu dah asli dan kita pun lebih yakin untuk melakukan tugas atau keluar rumah tanpa mekap.

ketiga, keempat... adik-adik, akak-akak sambunglah sendiri sebab terlampau banyak sebab untuk serlahkan diri.

Bagaimana nak serlahkan diri? Meh Cik Ti cerita sebab ini adalah pengalaman sendiri dalam menyerlahkan diri selepas terjadinya proses penuaan iaitu jerawat, jeragat serta parut.

Inilah rupa bila lepas bersalin dan terus tumbuh jerawat dan jeragat. Orang kata sebab perubahan hormon dan faktor umur di samping kolegen dalam badan dah berkurangan. Dedulu masa muda mudi, takdak pula naik benda alah.

EPHYRA SKIN NANO SERUM
Bermulanya jerawat dan jeragat.

Bertambah teruk sebab menggunakan produk yang salah. Bukan berkurangan  tapi semakin menyerlahkan jeragat.. Lepas dah tersalah guna produk terus tak mau cuba produk lain dah. Takutttt! takut bertambah teruk. 

Masa ni keyakinan diri pun semakin pudar terutamanya bila suruh buat presentation. Malu tau orang nampak jeragat yang amat tebal.. Macam kita tak pandai jaga diri. Hanya yang alami saja yang tau perasan tu camna. :(

EPHYRA SKIN NANO SERUM
Kami sebaya tapi akak nampak lagi berumur di sebabkan kesan jeragat dan parut jerawat

Alhamdulillah selepas di perkenalkan dan menggunakan Ephyra Skin Nano Serum, kulit yang bermasalah kembali sihat (muda) walaupun tidak 100%. Kesan jeragat dan parut semakin pudar. Jerawat pun hanya timbul bila Allah Beri Cuti (ABC) setiap bulan.

Ini gambar baru 2 hari guna Ephyra Skin Nano Serum. Bila bergambar pun dah tak nampak kesan jeragat. Keyakinan pun bertambah.


EPHYRA SKIN NANO SERUM
Depa dua nak masuk dalam entry mommy jugak

Ini pula gambar hari ni setelah 10 hari menggunakan Ephyra Skin Nano Serum. Kenapa 10 hari sebab nak bagi korang nampak yang jerawat yang tumbuh masa ABC hari tu dah semakin baik dan jeragat yang semakin pudar serta dah nampak glowing. Tak pakai make up tebal pun.. just letak BB cream dan lipstik.

yang kiri sekali tu akaklah

Itu cerita akak. Ini pula apa itu Ephyra Skin Nano Serum dan kelebihannya.

Ephyra Skin Nano Advanced Repair Serum adalah serum pertama keluaran Oceanlife Marketing Sdn Bhd dibawah jenama Ephyra. Dengan menggunakan Teknologi Nano yang dipatenkan di Switzerland. serum ini telah teruji dan terbukti secara klinikal. Dapat memulihkan kulit yang rosak dan mengembalikan kulit yang cantik berseri. 

BEBAS dari sebarang bahan kimia, merkuri dan hydroquinone serum ini sangat senang meresap sehingga ke lapisan paling dalam kulit dan tidak berminyak. Gabungan formulasi bahan antioksida iaitu Arbutin Semulajadi, Gluthathione, Vitamin C dan E mampu mencerah dan menaikkan seri wajah.

EPHYRA SKIN NANO SERUM

10 KESAN NYATA EPHYRA SKIN NANO ADVANCED REPAIR SERUM 

1. Mengecutkan jerawat 
2. Menghilangkan parut jerawat & jeragat
3. Menganjalkan & menegangkan kulit wajah yang kendur 
4. Menghilangkan bintik – bintik hitam 
5. Mencerahkan kulit kusam 
6. Memperbaiki tona kulit tidak sekata
7. Mengekalkan kelembapan wajah 
8. Menghilangkan lebam bawah mata 
9. Merawat kulit terbakar ( sunburn ) 
10. Memberikan efek kilauan pada wajah


EPHYRA SKIN NANO SERUM

Kalau berminat untuk mencuba Ephyra Skin Nano Advanced Repair Serum, boleh dibeli secara online melalui www.oceanlife2u.com atau Whatsapp ke HOTLINE :  019 - 7373770 / 019 -3800779

Juga boleh didapati di semua rangkaian pengedar sah Ephyra termasuk Brunei dan Singapura. Terdapat juga dia farmasi terpilih serta kedai/toko jamu. 

Facebook : www.facebook.com/oceanlife2u
Instagram : @ephyra2u 
Website : www.oceanlife2u.com 

Sebarang pertanyaan boleh berhubung terus ke 019-3015577


Opps! lupa nak habaq sebab sekarang Ephyra bagi harga pengenalan RM 68 saja untuk Semenanjung Malaysia dan RM 72 untuk Sabah Sarawak.  Harga asal adalah RM 88 untuk semenanjung Malaysia dan RM92 untuk Sabah Sarawak

Cepat2 beli. Boleh jimat RM20...

No comments:

Post a Comment