Tiada Rezeki Nak Makan Nasi Lemak Ayam Kampung Ipoh - Cahaya Hayati

26 Mar 2019

Tiada Rezeki Nak Makan Nasi Lemak Ayam Kampung Ipoh

Pukul 12 malam baru sampai Ipoh dan nak cari dinner + supper😅😅. Yang terlintas di fikiran adalah Nasi Lemak Ayam Kampung sebab orang kata buka sampai pukul 2 pagi. Sekali sampai kat sana, kedai tutup pula... Tiada rezeki nak makan Nasi Lemak Ayam Kampung Ipoh. 


Walaupun tiada rezeki nak rasa sendiri keenakkan Nasi Lemak Ayam Kampung ni, mommy share juga di sini supaya senang korang yang first time datang Ipoh nak cari tempat makan yang best dan sedap. 

Restoren Nasi Lemak Ayam Kampung ni bukan hanya jual nasi lemak tapi terdapat juga menu lain seperti sup belut, ketam masak rempah kari, ikan masak stim dan masakan panas yang lain. Bubur dan pulut mangga pun ada juga..





So, kalau sesiapa datang Ipoh, mesti singgah sini untuk rasa sendiri menu-menu di Nasi Lemak Ayam Kampung. Bagi yang belum pernah datang, boleh follow alamat di bawah. 

Nasi Lemak Ayam Kampung, 
43-45, Jalan Ali Pitchay, Taman Jubilee, 31650 Ipoh, Perak 

Berbalik kepada mommy dan family, setelah Nasi Lemak Ayam Kampung tutup, kami singgah tapau kfc saja. Senang sebab mata pun dah tak larat nak angkat. Fikir nak sampai hotel cepat jer... Nak mandi nak tidoq. 

Okaylah next entry mommy update tentang hotel yang mommy stay 3 hari 2 malam di Ipoh ni. Tunggu yaaa...

Note: gambar kredit kepada fb Nasi Lemak Ayam Kampung. 

1 comment: