Semburan Ajaib Biobax Cool Theraphy Untuk Melegakan Sakit Belakang, Pinggang Dan Lutut - Cahaya Hayati

8 Aug 2017

Semburan Ajaib Biobax Cool Theraphy Untuk Melegakan Sakit Belakang, Pinggang Dan Lutut

Sakit pinggang? Sakit Lutut? Sakit belakang? Rasa kebas-kebas kaki dan tangan? senggugut teruk? Sakit perut? Lenguh-lenguh badan? Tak dapat melegakan walaupun telah cuba macam-macam? Jangan risau sebab BIOBAX Cool Theraphy ada untuk merawat sakit anda. Ini kerana kandungan Biobax Cool Theraphy seperti Habatussauda, Minyak Zaitun (Olive Oil) dan Minyak Kayu Putih (Eucalyptus Oil), ianya dapat melegakan dan menghilangkan rasa sakit-sakit tersebut. Gunalah BIOBAX!

Semburan Ajaib Biobax Cool Theraphy Untuk Melegakan Sakit Belakang, Pinggang Dan Lutut


Biobax


Untuk makluman semua, Biobax mengandungi bahan-bahan organik dan tidak menggunakan bahan kimia terlarang. Ia juga mengandungi Essential Mineral Oil yang tinggi kos penghasilannya serta lebih berkualiti dari segi penyerapan pada kulit.

biobax
biobax

Yang sebenarnya BIOBAX Cool Theraphy ini mempunyai pelbagai kelebihan dengan hanya spray di tempat yang hendak di rawat atau sakit, sapu dan sakit itu akan reda atau hilang dalam tempoh beberapa minit. Semburan ini tidak panas tapi sejuk dan menyamankan. Bau? Jangan risau sebab dia berbau wangi.

biobax
biobax cool theraphy
Kesan sampingan? Jangan risau sebab penggunaan BIOBAX tidak akan memberi kesan sampingan. Sebaliknya ia memberikan kelegaan yang pantas, berkesan dan effektif. 



Antara sakit yang memerlukan semburan ajaib BIOBAX adalah Sakit badan selepas sukan lasak, Susah nak lelap, Ibu mengandung sakit pinggang, Leher tergeliat, Kaki terseliuh, Sakit urat sendi, Lenguh kaki atau tangan, Kejang otot, Selesema, Letih badan dan Stress.

Kan dah cakap awal-awal tadi yang BIOBAX Cool Theraphy ini pelbagai guna dan banyak kelebihannya. Satu rumah wajib ada satu.

Kalau tak percaya boleh baca feedback dari mereka yang telah menggunakan BIOBAX Cool Theraphy. 

Biobax Cool Theraphy
Yang sakit lutut

Biobax Cool Theraphy
Yang mengandung dan sakit belakang

biobax
Yang sakit pinggang


Bagi yang berminat dan hendak membeli, Biobax sekarang ada buat harga promosi tau! Sebotol boleh guna sehingga 500 kali semburan, tahan sehingga 3 bulan! Mai mai mai order!

Semenanjung Malaysia (SM): Hanya RM80 sahaja termasuk pos untuk 1 botol. Kalau 2 botol, RM150.

Sabah&Sarawak (SS): Hanya RM85 sahaja termasuk pos untuk 1 botol. Kalau 2 botol, RM155.

Whatsapp/call/message 019-4703288 (Hayati) atau email yati292@gmail.com untuk membuat tempahan atau mahu menanyakan maklumat lanjut. 



Mini stokis, agent dan dropshipper Biobax diperlukan! Jika berminat, boleh whatsapp 019-4703288 (hayati)

2 comments:

  1. kc dah cuba biobax cool theraphy ni. memang best dan berkesan! :D

    ReplyDelete
  2. samalah kc. Suami akak pengguna tegar. Setiap hari di semburnya biobax.. haha

    ReplyDelete