loading...

12 Jan 2016

# CH Daily # lifestyle

Kerana Nyamuk!

Assalamualaikum wbt.

Balik kampung hari tu... Semua pakat bangun awai. Kerana nyamuk! Ubat nyamuk habis... Akak malas nak pasang yang baru sebab dah pagi. So, semua pakat bangun awai. hehe...

indahnya suasana di kampung
Takdak cerita apa pun cuma seronok tengok anak-anak menikmati suasana di kampung. Bebas bermain dan berlari. Kalau kat rumah susah sikit sebab rumah mengadap jalan utama...  Yang bawa moto pun laju semacam. Excident tak terkira dah...

Layan gambar jelah yer..
Main buaian
Belakang rumah. Ada la kambing dan lembu seekor dua.
Tunjuk rajin.. 
Yang ni Ayam... Kalau ayam goreng depa panggil chicken. :D
Marah ayam... Bawah pokok ni lah tempat lepak mak ngan kawan2 dia.
Binatang apa ntah.. adik beradik lady bird kot

2 ulasan:

Raihanah Ahmad berkata...

nyamuk jadi alarm clock la ni

AziRahmanDot Com berkata...

bestnya kat kampung

Pengikut

Google+ Followers

Follow Me @cahaya_hayati292