Detoks Kini Lebih Mudah Dengan ZINNIA Inner Cleanse - Cahaya Hayati

2 Aug 2016

Detoks Kini Lebih Mudah Dengan ZINNIA Inner Cleanse



Assalamualaikum wbt. Detoks kini lebih mudah dengan ZINNIA Inner Cleanse.

Hi korang. Mommy nak bagitau yang mommy sekarang dalam proses men'slim'kan badan. Ni semua akibat makan berlebihan masa raya hari tu dan berat badan jadi tidak terkawal. Perut sudah buncit macam pregnant. Pakai baju pun dah tak cantik... Nampak pewutt. 

Mommy kena diet tapi susah nak diet bila sendiri masak yang sedap-sedap untuk keluarga. Dulu, kalau ada masa mommy buat sendiri air detoks letak halia, lemon, madu dan serai. Tapi sekarang tak sempat nak buat. Busy sesangattt...


Tapi sekarang mommy dah ada cara mudah untuk detoks. Mommy detoks dengan ZINNIA Inner Cleanse. Malam-malam sebelum  tidur mommy telan satu kapsul. Alhamdulillah pagi esoknya, mommy dapat membuang air kecil dan besar dengan lancarnya. Badan pun rasa ringan.


ZINNIA Inner Cleanse ini di perbuat daripada 100% bahan semulajadi iaitu gelenggang, Beri Hawthorn, Sekam Psyllium, Daun Spica Prinellae dan Teh Hijau. Kebaikkan ZINNIA Inner Cleanse adalah mengatasi masalah penghadaman, mengempiskan perut buncit, langsing dan menghapuskan ederma serta menghilangkan kembung perut.


Seperti yang di ketahui umum, teh hijau mampu menurunkan berat badan dengan membuang toksin yang terkandung dalam badan. Sebab itulah bahan utama ZINNIA Inner Cleanse adalah teh hijau. 


Selain dari teh hijau, Beri Hawthorn di gunakan untuk melancarkan penghadaman, melancarkan perjalanan darah dalan tubuh badan dan lain-lain sepertimana yang terdapat dalam gambar di bawah.

Sebelum mommy consume Inner Cleanse ini, mommy buat perbandingan di antara produk yang lain dan mommy dapati berikut adalah perbezaan di antara Inner Cleanse dan Fiber Produk .. Yang penting tiada kesan sampingan.
Dengan pembelian Zinnia Inner Cleanse, pelanggan akan perolehi tumbler bagi memudahkan pelanggan untuk membawa bekal air. Ini kerana apabila kita consume produk detoks, kita perlu minum air yang banyak. Air yang banyak memudahkan badan untuk membuang toksin dan menghadamkan serta membantu proses pencernaan.


Berikut adalah cara pengambilan ZINNIA Inner Cleanse.  Ambil satu kapsul jika untuk mengatasi masalah sembelit dan dua kapsul untuk melangsingkan badan. 


Mommy ambil satu kapsul dulu setiap malam. Bila  badan dah boleh terima, baru mommy ambil dua kapsul untuk melangsingkan badan. Moga-moga raya tahun depan dapat pakai kebaya nyonya....


Ramai yang dah berjaya slim dan kurus dengan Zinnia Inner Cleanse ni. 8 kilo dalam masa 2 bulan. Fuhhhh...


Kalau korang berminat untuk detoks dengan lebih mudah dan pantas untuk kelihatan slim melim, Korang boleh beli pakej yang di tawarkan seperti di bawah. Pasti bersesuaian dengan budget...



Lagi berita baik untuk pembaca blog Cahaya Hayati... Harga untuk sekotak Inner Cleanse adalah RM60 saja. Sila guna code di bawah.

VTB011
Sah mulai 1 Ogos 2016 sehingga 6 September 2016


Untuk pembelian dan pertanyaan lanjut korang boleh hubungi contact number berikut:


Contact No. : 019-6744 557 ( Wawa )


5 comments: