Jana Pendapatan Blog Dengan Adnow - Cahaya Hayati

22 Jun 2017

Jana Pendapatan Blog Dengan Adnow

Jana Pendapatan Blog Dengan Adnow ~ Assalamualaikum uolls. Dah cuti ke? Dah. Alaaa.. Baru nak sep dengan korang. hahha. Mommy last day kerja hari ni. Hari ni terlebih rajin #moodkerjakkelaut men'google' pasal menjana pendapatan dengan blog. Mommy baru tau, kita boleh jana pendapatan dengan Adnow juga selain dari adsense, nuffnang, komli dan innnity. Hajat di hati nak apply innity tapi apakan daya, syaratnya ketat sikit. Hanya blogger yang traffic tinggi atau UV 40K sebulan saja layak untuk apply. So, for innity mommy kena kerja keras sikit.


Jana Pendapatan Blog
Adnow

Adnow Native Advertising


Bagi yang belum tahu, Adnow adalah satu platform untuk menjana pendapatan blog dalam USD. Kenapa mommy memilih Adnow sebagai salah satu cara untuk menjana pendapatan?



Sebab-sebab Adnow Menjadi Pilihan

Adnow menjadi pilihan mommy sebab:-

  • Ofkos lah untuk buat duit. Adnow juga ada highlight dimana pendapatan adalah lebih baik jika pembaca/audience nya adalah wanita. Nampak sangat wanita cepat di pengaruhi. haha. 

Jana Pendapatan Blog
adnow salah satu platform untuk jana pendapatan blog

  • Ada engagement dengan promosi content. So, blogger juga akan mendapat traffik dari adnow. Bagaimana? Ini adalah melalui entry yang terpilih dan display dalam iklab Adnow. Boleh boost PV sehingga 50%.


Jana Pendapatan Blog
Adnow ada user engagement

  • Bayaran secara mingguan dan lebih. Baru mommy tahu, syarat bayaran adnow pun mudah, USD20 dan boleh keluarkan setiap minggu. Yang lain-lain tu uolls baca sendiri. 


adnow pay more because....


Berminat nak jana pendapatan dengan Adnow, klik link di bawah:-

Adnow



2 comments:

  1. wow macam menarik aje, trus mama klik link tu hihi

    ReplyDelete
  2. nak try la..adsense tak lepas2 lagi..

    ReplyDelete