ezbuy Malaysia Platform Online Shopping Murah - Cahaya Hayati

1 Jun 2017

ezbuy Malaysia Platform Online Shopping Murah

ezbuy Malaysia Platform Online Shopping Murah ~ Hi korang. Buat apa tu? Mesti tengah buat list budget untuk perbelanjaan raya nanti kan? Okay atau KO? hahaha. Jangan KO okay. Ni mommy nak share dengan korang satu web atau platform untuk korang shopping online dengan lebih berbaloi dan murah. Barulah budget korang tak lari dan korang pun tak terkejar-kejar. Web tersebut adalah ezbuy Malaysia. Pernah dengar atau shopping tak? Takkkk! Tak per, nanti mommy cerita details kat bawah yer...
ezbuy Malaysia (dimiliki oleh ezbuy Holdings Limited) adalah sebuah pembekal berdedikasi perkhidmatan membeli-belah dalam talian profesional. Ditubuhkan pada tahun 2010 oleh sekumpulan usahawan, ezbuy cepat meningkat kepada menjadi platform membeli-belah di luar negara pertama dan terbesar di Singapura. Diperkenalkan oleh Channel 8 news, Channel U Money Week, Straits Times  dan lain-lain media negara. 65daigou dan perkhidmatan ezbuy ini menjadi lebih dikenali dan popular.

Sehingga hari ini, ezbuy Malaysia menyediakan perkhidmatan membeli-belah dari China, Taiwan, Amerika Syarikat lebih daripada 500,000 rakyat Singapura, 50,000 rakyat Malaysia, Australia dan Thailand. ezbuy Malaysia berusaha ke arah kecemerlangan perkhidmatan serta mengekalkan lebih fokus kepada permintaan tempatan bagi membangunkan perkhidmatan baru yang lebih baik. 



ezbuy Malaysia

ezbuy Malaysia dengan tagline nya ' buy the world for you' memang awesome sebab merupakan platform yang menyediakan online shopping selama 365 hari.

Tak lama lagi ezbuy Malaysia akan mengadakan TAWARAN HEBAT yang sangat-sangat awesome iaitu 65eDay ataupun di kenali juga sebagai  Global Super Sales. Tak sabarrrr nak shopping.



65eDay - GLOBAL SUPER SALES

Apa itu 65eDay atau Global Super Sales? Tahu ke tak tahu? Meh sini mommy nak habaq.. 

65eDay atau Global Super Sales adalah tawaran hebat oleh ezbuy untuk semua barangan yang berada dalam ezbuy tidak kiralah ia dari Korea, China, Taiwan, USA ataupun Malaysia sendiri. Maksudnya pelanggan boleh membeli barangan yang di jual oleh pembekal dari Malaysia,  China, USA and Taiwan. ezbuy Malaysia juga menawarkan tawaran diskaun yang sangat HEBAT iaitu sehingga 90%. Wow terbeliak biji mata mommy. Tiba-tiba ja terdengar lagu ' Kalau Aku Kaya' nyanyian Altimet dan Awi Rafael. Kalau aku kaya, aku beli semuanya di ezbuy. hahaha




Sempena 65eDay - GLOBAL SUPER SALES ini terdapat 4 tawaran hebat iaitu


HOT DEALS

Dala ezbuy Hot Deals, terdapat dua tawaran iaitu 
  • Flash Deal - dalam flash deal ditawarkan produk tertentu dan limited dalam harga diskaun yang tak di sangkakan.
  • Free Shipping - Tak perlu bayar shipping cost bagi setiap pembelian melebihi RM60. Bestnya.

GREAT SAVING


Dalam Great Saving pula terdapat 4 tawaran penjimatan. Barangan yang di tawarkan adalah sangat menjimatkan. Antara penjimatan yang boleh di pilih adalah :
  • Price Zone - di mana semua barangan yang di tawarkan dalam price zone adalah berharga RM30 dan ke bawah.
  • Cash Off - ada voucher sehingga 40% untuk kurangkan jumlah yang kena bayar . Total Cash Off Voucher adalah sehingga RM660. Wow!
  • Discount Zone - Produk tertentu yang diberi diskaun sehingga 40%. 
  • Prime - cost shipping hanya RM8.80 bagi semua barang yang di beli dengan tidak mengira berat. jimatttt!


FASHION STREET

Fashion Street syurga fesyen kepada peminat fashion. Dalam fashion street terdapat Cash Off sehingga 40% dan banyak lagi. So, peminat fesyen korang mesti terjah sendiri dan anda tak akan percaya dengan harga yang ditawarkan. Yang pasti mommy sendiri yang nak borong terutamanya kemeja dan blouse berwarna putih.


FRIENDS DEAL

Dalam Friends Deal, ezbuy menawarkan diskaun dan harga wholesales untuk lebih 300 item / produk bagi Friends Deal dan Share & Shop with Love Ones. Maksudnya di sini, jika kita dan kawan yang diperkenalkan membeli, kita boleh memperolehi barangan ( yang tersenarai dalam 300 item tersebut) tersebut dengan harga pembekal. Perghhh menarik ni... Boleh la shopping bersama-sama. You beli kat i, i beli kat i.  hahaha

Selain itu ia juga menawarkan tawaran terhebat dalam Cash Off dimana diskaun hebat di tawarkan setiap hari pada jam 12 tengahari bagi produk yang berlainan mulai 31 Mei sehingga 5 Jun 2017. Mark your calendar ya!




ezbuy Malaysia bukan saja ada Cash Off, ia juga menawarkan diskaun dan harga wholesales untuk lebih 300 item / produk bagi Friend Deal dan Share & Shop with Love Ones. Maksudnya di sini, jika kita dan kawan yang diperkenalkan membeli, kita boleh memperolehi barangan ( yang tersenarai dalam 300 item tersebut) tersebut dengan harga pembekal. Perghhh menarik ni... Boleh la shopping bersama-sama. You beli kat i, i beli kat i.  hahaha

Bukan itu saja, ada lagi tawaran hebat iaitu :-


  • Trendy Kidswear for Boys & Girls Up To 30% Off
  • Stationery & Books Up To 20% Off
  • Home Furniture & Ornamentation Up To 10% Off
  • Home & Living Necessities Up To 30% Off
  • Exclusive: For Mums & Babies Up To 30% Off


So, kena rajin-rajin jenguk web ezbuy Malaysia

Oh yer, mommy selalu juga shopping di ezbuy sebab harganya yang murah walaupun dah masuk shipping cost. Antara top brand yang selalu tawar diskaun adalah :-
ezbuy Malaysia


Korang klik ja jenama hebat ni sebab akak terlebih rajin buat link kat korang.. hahaha. So, mudah korang nak tengok atau shopping barang dari jenama yang korang nak.

BERITA BAIK lagi untuk korang sebab ezbuy murah hati nak bagi voucher bernilai RM 15 dengan syarat yang sangat mudah iaitu dengan download aplikasi ezbuy di google play dan apple store. Anda akan  diberi di beri QR code. So, bila dah download app ezbuy, jangan lupa scan QR code ini untuk dapatkan voucher RM 15 tu. Kalau kat ezbuy RM 15 ini dah boleh beli t shirt selai atau 2, 3 barang yang berharga RM5. Bestnya... Sapa nak bagi kat kita RM 15 kan.


Sekarang dah tahu kan platform online shopping murah.. Jom kita shopping bersama-sama dan bersama-sama jimat untuk raya akan datang. 

Happy Shopping Uolls!

No comments:

Post a Comment