25 More Letters!

12:42 PTG Cahaya Hayati 4 Comments

Assalamualaikum wbt.

Kadang-kadang kita rasa kita dah gagal bila kita baru buat satu saja 'plan'. Terus rasa kecewa dan dah tak mahu usaha. 

Sebenarnya dalam hidup ini ada banyak pilihan, jika plan A gagal... Kita masih ada 25 abjad lagi untuk kita rancang. 

Life must go on, Dear!


4 comments:

setuju sgt..macm fida..kalau main COC game..mesti target nak bsampai mana..kalau main game pun boleh capai target..tak kan benda lain dah nak mengalah begitu saja.

Cahaya Hayati berkata...

hehe. Kan! Dalam semua perkara dan pekerjaan perlu ada target. Kalau tak dok setakat tu ja...

DRAMATIC UNIQ berkata...

ya.. ya.. saya pilih huruf N.. hehehehee... :)

Akim berkata...

Jangan mudah putus asa walaupun tersangkut.. huhu

Pengikut

Google+ Followers