25 More Letters! - Cahaya Hayati

18 Dis 2015

25 More Letters!

Assalamualaikum wbt.

Kadang-kadang kita rasa kita dah gagal bila kita baru buat satu saja 'plan'. Terus rasa kecewa dan dah tak mahu usaha. 

Sebenarnya dalam hidup ini ada banyak pilihan, jika plan A gagal... Kita masih ada 25 abjad lagi untuk kita rancang. 

Life must go on, Dear!


4 ulasan:

  1. setuju sgt..macm fida..kalau main COC game..mesti target nak bsampai mana..kalau main game pun boleh capai target..tak kan benda lain dah nak mengalah begitu saja.

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehe. Kan! Dalam semua perkara dan pekerjaan perlu ada target. Kalau tak dok setakat tu ja...

      Padam
  2. ya.. ya.. saya pilih huruf N.. hehehehee... :)

    BalasPadam
  3. Jangan mudah putus asa walaupun tersangkut.. huhu

    BalasPadam