Tonton Online Drama Suamiku Mr Blind - Cahaya Hayati

13 Sept 2019

Tonton Online Drama Suamiku Mr Blind

Tonton Online Suamiku Mr. Blind | Hi korang! Mommy baru terjebak dengan drama Suamiku Mr Blind. Kiranya lepas drama Sweet Dream, drama ni yang mommy tengah tengok secara online. Ingatkan tak best, best rupanya.... 

Drama ni adapatasi dari novel Suamiku Mr Blind karya Danisyarahmat. Sinopsis drama ini mengisahkan zaman remaja, Aidil dengan sikap nakalnya suka membuli Ain. Ain Syuhada membalas dendam dengan menyembur racun serangga ke mata Aidil hingga menyebabkan mata Aidil Zafran buta. Sebelas tahun kemudian, Aidil Zafran menerima seorang pekerja baru di syarikatnya. Ain Syuhada muncul kembali dalam hidup Aidil Zafran tanpa dirancang sedangkan Aidil Zafran tidak dapat mengenal pasti siapa Ain Syuhada. 

Suamiku Mr Blind
Suamiku Mr Blind


Ain merahsiakan identitinya dariapada Aidil. Manakala Aidil pula jatuh hati dengan Ain lalu menjadi penyelamat bila Ain putus tunang dengan Rayyan disaat perkahwinan mereka terlalu hampir. Selepas majlis perkahwinan, barulah Aidil ketahui Ain isterinya adalah orang yang sama merosakkan matanya. Aidil bertekad untuk membalas dendam. Mampukah cinta mengatasi dendam yang membara.

Bestkan?

Kalau korang nak tengok drama ni secara online korang boleh klik link dibawah ni...

Episod 24 :
Episod 25 :
Episod 26 :
Episod 27 :
Episod 28 :
Episod 29 :
Episod 30 :

Oklah nanti mommy update lagi sampai habis episod drama ni... 

3 comments:

  1. Salam sis.. x dpt update ke episode 24 dan seterusnya?

    ReplyDelete
  2. I meant suamiku mr blind:)

    ReplyDelete
  3. Salam sis. Agak2 berape lama lagi nak update?

    ReplyDelete