DIY Hadiah Hari Guru - Cahaya Hayati

5 May 2019

DIY Hadiah Hari Guru

Bila anak cakap esok sekolah buat sambutan hari guru. Nak bawa hadiah kat cikgu.. Terus mommy blurr nak bagi apa. Tahun lepas bagi frame gambar.. tahun ni? Fikir punya fikir, DIY lah hadiah hari guru dari anak-anak.

Dah lama mommy tak buat kerja-kerja seni ni. Tangan pun dah keras.. hasil pun tak halus dan cantik macam dulu-dulu.

So, inilah hadiah yang mommy DIY tu..

Hadiah hari guru, diy hadiah hari guru, hadiah hari guru 2019, selamat hari guru 2019, hari guru, diy hadiah, diy hadiah kepada cikgu, terima kasih cikgu,
DIY hadiah hari guru

Okay tak?

Sebab mug ni takde kotak, kita balut dan letak reben sikit.. Barulah kemas dan meriah. Hihi.. 

Hadiah hari guru, diy hadiah hari guru, hadiah hari guru 2019, selamat hari guru 2019, hari guru, diy hadiah, diy hadiah kepada cikgu, terima kasih cikgu,
Hadiah hari guru

So total kos mommy DIY hadiah adalah RM21.00 di mana kos mug RM10.50, pembalut RM2.10, reben RM2.10 dan marker permanent quick dry RM6.30 untuk 3 warna. Semua barangan untuk DIY hadiah hari guru ni mommy dapatkan di kedai berhantu Malaysia. 

So, bagi korang yang tak tahu nak bagi apa sempena hadiah hari guru, korang pun boleh DIY macam mommy. Maybe lebih kreatif dan cantik...

So, apa hadiah hari guru korang?


No comments:

Post a comment