Wanginya Stay Fresh Body Sparkling Mist Althea X Titi Kamal - Cahaya Hayati

8 Jan 2019

Wanginya Stay Fresh Body Sparkling Mist Althea X Titi Kamal

Wanginya Stay Fresh Body Sparkling Mist Althea X Titi Kamal. Hai korang.. Mommy nak habaq kat korang yang mommy dah jatuh cinta. Jatuh cinta dengan Stay Fresh Body Sparkling Mist. Wangiiii!

Stay Fresh Body Sparkling Mist Althea X Titi Kamal


Stay Fresh Body Sparkling Mist Althea X Titi Kamal
Stay Fresh Body Sparkling Mist Althea X Titi Kamal


Stay Fresh Body Sparkling Mist merupakan produk pertama Althea berkolaborasi dengan artis dan ikon kecantikan iaitu Titi Kamal. Titi Kamal merupakan artis ( pelakon filem dan penyanyi) dan ikon kecantikan dari Indonesia. Pelakon ini meningkat naik selepas filem Ada Apa Dengan Cinta? Opps mommy antara penonton yang menonton filem ini berulang kali. Best sangat! Sebagai penyanyi, beliau juga mempunyai suara yang sangat merdu dan di minati ramai..  Antara lagu beliau yang mommy suka dengar adalah Rindu Semalam. Catchy dan mengusik jiwa gituuu.  

🎶 Semalam ku tahan, ku tahan semalam,Lama-lama rindu tak mampu ku tahan, Tapi sayang cintamu cuma semalam, Kini kau pergi menghilang 🎶

Stay Fresh Body Sparkling Mist Althea X Titi Kamal
Althea X Titi Kamal

Mommy memang penggemar minyak wangi. Tak sah kalau tak pakai parfume atau body mist bila keluar. Rasa semacam dan tak berapa confident. Bukan sebab badan berbau tapi sebab suka pakai wangian, pastu rasa confident dan boleh tenangkan diri dengan bauan tersebut. Bila mommy di beri peluang untuk mencuba wangian Stay Fresh Body Sparkling Mist Althea X Titi Kamal, mommy sangat teruja dan tak sabar nak bau body mist. Mana tahu boleh fefeling cantik dan wangi macam Titi Kamal. 

Bila dan cuba, memang best sangat. First time guna body mist yang wangi dan tahan lama. Memang menceriakan hari-hari mommy. Kalau korang nak tahu nak tahu, body mist ini di inspirasikan dari buah dan bunga kegemaran Titi Kamal iaitu Orange, Peach, and Rose. 



5 Sebab Perlu Miliki Stay Fresh Body Sparkling Mist Althea X Titi Kamal


  • Bau Bunga Dan Bau Buah-Buahan - Gabungan bau bunga rose dan buah buah oren serta buah peach membuatkan ianya harum, manis dan lembut pasti pemakainya akan rasa segar dan nyaman sepanjang hari. 
Stay Fresh Body Sparkling Mist Althea X Titi Kamal
 Bahan utama dalam Stay Fresh Body Sparkling Mist Althea X Titi Kamal

  • Size pula, sangat sesuai untuk di bawa ke sana sini. 
  • Tidak Melekit
  • Bau Tahan Lama
  • Harga Yang Berbaloi - 100ml hanya RM 35. 

Cara Guna Stay Fresh Body Sparkling Mist Althea X Titi Kamal

Walaupun korang dah selalu guna body mist tapi mommy nak habaq juga cara guna Stay Fresh Body Sparkling Mist Althea X Titi Kamal ni. Mudah jer.. Pejam mata pun boleh spray. hahaha..

Lepas mandi, spraykan STAY FRESH BODY SPARKING MIST dekat point-point berikut lenggan, leher dan kawasan nadi. Confirm wangian akan tahan lama.

Stay Fresh Body Sparkling Mist Althea X Titi Kamal

Bagi yang berminat untuk memiliki Stay Fesh Body Sparkling Mist Althea x Titi Kamal bolehlah klik link di bawah..

1 comment: