Minyak Herba Asma Mujarab | Alternatif Kepada Pengidap Asma - Cahaya Hayati

25 Jul 2016

Minyak Herba Asma Mujarab | Alternatif Kepada Pengidap Asma

Assalamualaikum wbt. Minyak Herba Asma Mujarab | Alternatif Kepada Pengidap Asma

Sampai bila nak kena makan ubat? Itulah keluhan yang anak-anak mommy iaitu Aisya & Ammar bila di suruh makan ubat. Selalunya mommy akan beritahu sehingga baik.. Tapi bila mengambil treatment yang disyorkan oleh doktor, rawatan memang berkesan tapi memerlukan anak mengambil ubatan yang di syorkan setiap hari.

Anak mommy, Aisya terkena lelah dan batuk ketika berumur 8 bulan. Di masukkan ke hospital buat pertama kalinya. Di tahan selama 5 hari. Di sedut kahak serta perlu menggunakan nebulizer 2 kali sehari. Kesian sangat melihat dia masa tu.

Berulang masuk ke hospital sehingga umur setahun lebih dan kami rujuk kepada pakar kanak-kanak. Aisya perlu ambil neb setiap hari selama 3 bulan. Kami beli alatan neb iaitu inhaler (macam gambar di bawah) dan beri kepada Aisya sekali sehari. Rawatan selanjutnya bergantung kepada perubahan dan penerimaan anak. Ya, dengan rawatan ini kami tidak perlu berulang alik ke hospital. Tapi sekarang kakak Aisya tidak lagi mengambil neb melalui inhaler tetapi amat sensitif dengan persekitaran iaitu habuk, cuaca dan bulu. Cepat mengalami selsema, resdung dan batuk. 

Ammar pula di sahkan asma pada usia 3 tahun. Doktor beritahu di sebabkan keturunan. Boleh di kawal melalui rawatan yang betul. Ammar tidak perlu nab seperti Aisya tapi sentiasa mengalami hidung berair/ berhinggus. Rawatan yang di ambil hanya memberi kelegaan sekejap saja. Selepas habis kesan ubat, jadi balik. Sehinggalah sekarang.Mommy dah tak tahu nak buat apa....

Kesiankan anak-anak dan tak sanggup mendengar rintihan mereka, mommy cuba google tentang rawatan traditional yang dapat melegakan asma, lelah, batuk dan selsema. Maka, terjumpalah Minyak Herba Asma Mujarab. Tak salahkan mencuba?

MINYAK HERBA ASMA MUJARAB

Minyak Herba Asma Mujarab

Minyak herba asma mujarab ini di proses oleh seorang pak cik yang mengamalkan perubatan tradiotional asli di kampung. Minyak ini tidak di kilangkan kerana ingin mengekalkan keasliannya. Ia juga di jamin halal dan selamat.

Minyak herba asma mujarab ini bukan saja untuk merawat asma, lelah dan selsema tetapi juga untuk kembung perut, sakit perut, sengal, terkena api, gigitan serangga dan binatang berbisa, sakit gigi, tergeliat dan lain-lain penyakit.

TESTIMONI MINYAK HERBA ASMA MUJARAB

Dulu mommy kurang yakin dengan produk traditional sehinggalah mencuba sendiri. Alhamdulillah dengan 3 kali sapuan, mommy bebas dari selsema. Selalunya kalau kena selsema, mommy susah nak baik dan makan masa nak baik. Kadang-kadang tu meleret sehingga seminggu.

Sekarang mommy juga untuk kakak Aisya dan Ammar. Masih dalam rawatan tetapi tanda-tanda asma tu dah berkurang dimana bersin di waktu pagi dan hidung berair juga hampir tiada. Alhamdulillah.

Itu mommy. Ini pula kata pengguna yang lain...

Testimoni Pengguna 1

Minyak Herba Asma Mujarab

Testimoni Pengguna 2


Minyak Herba Asma Mujarab


Testimoni Pengguna 3


Minyak Herba Asma Mujarab

Boleh juga baca keberkesanan dan testimoni produk ini oleh pengguna lain di SINI.

MINYAK HERBA ASMA MUJARAB ASLI VS PALSU

Ingatkan produk moden saja mempunyai tiruan, produk traditional juga mempunyai tiruan. Jadi berhati-hati sebelum membeli. Kenalpasti ciri-ciri produk asli dan tiruan berikut agar tidak salah membeli:-

Minyak Herba Asma Mujarab

Minyak Herba Asma Mujarab

Setiap botol produk yang Original mempunyai Hologram, QR Code & Nombor siri.

Minyak Herba Asma Mujarab

Selain dari itu, pihak pengeluar Minyak Herba Asma Mujarab juga telah memperbaharui sticker dimana terdapat gambar bayi, logo halal, logo original herba asli (100%).

Minyak Herba Asma Mujarab

Bagi memastikan produk tiruan tidak dapat berleluasa di pasaran, Pak Cik dan Keluarga juga telah menambah QR code di belakang botol. So, pembeli yang ada smart phone tu... sila install Aplikasi QR dan scan code tersebut. 

Minyak Herba Asma Mujarab


Berikut adalah cara untuk mengenalpasti produk asli melalui imbasan QR Code.

Minyak Herba Asma Mujarab


Untuk mengetahui lebih lanjut berhubung produk ini, bolehlah layari laman web Minyak Herba Asma Mujarab, facebook dan juga Video di laman You Tube. Klik link di bawah:

Laman Web: Minyak Herba Asma Mujarab

Facebook: Minyak Herba Asma Mujarab

Youtube: Minyak Herba Asma Mujarab


Bagi yang berminat hendak membuat tempahan dan juga pembelian, boleh hubungi pihak pemasaran Minyak Herba Asma Mujarab seprti di bawah:


HQ Minyak Herba Asma Mujarab

Pn Nurul Ain (Owner) ~ 017 623 9935
 Encik Hafis (Bahagian Pemasaran)   ~ 013 480 6787


4 comments:

  1. Terbaik minyak ni...lega batuk melampau SA tgh hidap sekarang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan SA. Hari tu pun terkena selsema. Baru 3 kali guna dah baik selsema tu..

      Delete
  2. Bagus ada alternatif untuk penyakit asma

    ReplyDelete
  3. Minyak ni mmg bagus..dptkn yg ori ea

    ReplyDelete