Amez Care Penghargaan Buat Wanita - Cahaya Hayati

1 Sept 2016

Amez Care Penghargaan Buat Wanita

Assalamualaikum wbt. Amez Care penghargaan buat wanita. Kenapa? Baca kat bawah ni sampai habis tau!

Mommy tahu dan pernah guna hampir semua jenama tuala wanita tapi yang biasa-biasa saja. Yang berherba masih belum pernah cuba. Bukan apa bila tengok harga dia menyebabkan mommy rasa seperti cekik darah. Yelah lepas guna confirm mommy buang... Duit tuh.

Amez Care Herbal Pads

Tapi setelah mengggunakan Amez Care, mommy wajib buang pemikiran mommy sebab Amez Care adalah tuala wanita berherba yang mengandungi beberapa ekstrak bahan semulajadi yang di masukkan dalam tuala wanita ini. Bahan semulajadi tersebut adalah aloe vera, peppermint, tea plant, chamomile dan lavender. Selain itu, dihasilkan melalui teknologi far infrared, nano silver dengan kelebihan ion-ion negatif.

Tuala Wanita Herba
Day Use, Night Use & Pantyliner

Amez Care terdiri daripada beberapa jenis mengikut kegunaan pengguna. Antaranya adalah :-
  • Amez Care Day Use
  • Amez Care Night Use
  • Amez Care Pack 
  • Amez Care Pantyliner
Setakat ini mommy telah gunakan 3 jenis daripada produk Amez Care iaitu Amez Care Day Use, Amez Care Night Use dan Amez Care pantyliner. 

Amez Care Day Use & Night Use mommy guna ketika 'period'.  Memang best sebab bau herba yang kuat telah menyerap bau darah haid. So, kalau duduk sebelah orang pun memang tidak berbau seolah-olah hari yang normal. Yelah, bau darah haid ni kadang-kadang orang boleh bau terutamanya lelaki. Hidung diaorang macam sensitif kepada bau darah haid ni.

Penggunaan daun mint menyebabkan mommy rasa sejuk saja dekat 'situ'. Hanya orang yang datang period saja yang tahu bagaimana rasa tak selesa bila period. Tapi bila guna Amez Care ni, rasa tak selesa tu seolah-olah hilang. Mungkin disebabkan rasa mint tersebut.

Amez Care
Di line hijau tulah terdapat herba..
Selain itu, herba-herba yang digunakan ini membantu pengeluaran semua darah kotor. Rasa bersih dan kosong ja bila habis period.

Untuk Amez Care Pantyliner pula, mommy guna ketika travel ke Cyberjaya tempohari. Memang best sebab ia sangat-sangat membantu mommy mengharungi perjalanan yang meletihkan. Selalunya bila mommy guna pantyliner biasa lama sikit, mesti ada rasa gatal tapi dengan Amez Care Pantyliner mommy rasa segar ja. Pantyliner ni nipis ja.. Rasa macam tak guna pantyliner pun ada. 

Antara lain kelebihan Amez Care ini adalah :-
  • Nipis walaupun berherba. So, bila pakai macam tak pakai. 
  • Gam yang melekat dengan kuat. Takde lah nak tertanggal atau tercabut bila bergerak banyak. hehe. Stabil.
  • Packaging yang menarik sebab ada seal. So, bila nak buka rasa macam baru buka dan tidak masuk angin. Packaging ni membantu bau herba tahan lama dan tidak hilang.
Amez Care
Nipiskan?
Korang boleh dapatkan produk Amez Care ini melalui website, Instagram, Tweeter dan Facebook Amez Care ATAU secara offline di Aeon Wellness Midvalley


Website: Amez Care 
Facebook: Amez Care
Instagram: Amez Care
Tweeter: Amez Care

1 comment: