Assalamualaikum wbt. - Cahaya Hayati

24 Dec 2014

Assalamualaikum wbt.

Lama sungguh tak update. Ingatkan dok umah boleh update selalu TAPI dok umah lagi busy dari dok opis.. Memula masak/ pi beli breakfast, pastu mandikan anak2, pastu kemas umah, pastu siadi baju bla.. bla. Boleh di katakan aktiviti seorang emak ni memang penuh sampai la ke waktu malam .. Memang letak kepala terus zzzz la. Orang lain saya tak tau la.. Ini memang busy yang tak di buat-buat.. Real punya.

Hari ini baby Aisy dah genap 3 bulan. Cik Ti pun dah start keja. Baru 2 hari... huhu. Malasnya. Tunggulah mana tau nanti dah jadi blogger yang berpendapatan riban-riban sebulan, boleh la apply fulltime housewife aka mom as a blogger.. hihi angan-angan yang tak sudah-sudah.

2 hari ni dok baca email yang berderet-deret.. Ini pun dah sort, delete , baca n reply masa dalam pantang.. Kalau tak seminggu pun tak abis baca email ni.. Adat keja zaman sekarang. Semua pakai email. Dah takde surat menyurat dah... #kempenhijau.

Aisy dah pandai main belon.
Oklah nanti Cik Ti update lagi. Banyak cerita yang nak di kongsikan. :D.

Buat teman-teman sekalian,
Jaga diri dan keluarga di musim hujan dan banjir ini. Marilah kita bersama sama berdoa agar bencana dan ujian ini tidak berterusan. Semoga kita semua di bawah Lindungan-Nya. Amin.