OSTANIA Mangosteen Amrita | OSTANIA Manggis Amrita - Ekstrak Manggis Pelbagai Khasiat - Cahaya Hayati

10 Feb 2017

OSTANIA Mangosteen Amrita | OSTANIA Manggis Amrita - Ekstrak Manggis Pelbagai Khasiat

Assalamualaikum wbt. OSTANIA Mangosteen Amrita | OSTANIA Manggis Amrita - Ekstrak Manggis Pelbagai Khasiat

Hitam-hitam si hitam manis. Kulit hitam isinya putih. Itulah gelaran kepada buah manggis. Dulu mommy hanya tahu ianya sebagai buah dan tidak tahu apa khasiatnya. Tak sangka si hitam isinya putih ada banyak khasiat. Mungkin sebab mommy bukanlah penggemar manggis. Rasanya dah lama tak makan manggis. Last makan masa sekolah rendah kot.. Tak tahu pulak kenapa tak makan dan tak teringin nak makan pula. Mungkin sebab mommy takut hitam macam manggis..hikhik

OSTANIA Manggis Amrita

Di sebab tak sangka ada banyak khasiat, mommy pun mencuba OSTANIA Manggis Amrita. Senang, tak perlu nak kupas-kupas terus masuk mulut. Dah jadi vitamin wajib untuk mommy ambil setiap hari. Sebab badan terasa sihat dan cergas.

Oklah ini serba ringkas tentang OSTANIA Manggis Amrita.

OSTANIA Manggis Amrita


OSTANIA® Manggis Amrita ialah minuman yang enak dengan formulasi keseluruhan buah manggis termasuk puri dan kulit nya sekali membuatkan Ostania® kaya dengan Xanthones. Minuman ini diperkaya dengan pelbagai khasiat baik untuk kesihatan anda. Sesuai dengan gelaran manggis sebagai “ ratu buah” , minuman ini penuh dengan antioksidan dan di tambah baik dengan campuran epal, roselle,  acai beri, anggur dan delima.

OSTANIA Mangosteen Amrita

Untuk mengekalkan rasa dan khasiatnya, ia di pek dalam botol aluminium yang tahan lama dan cantik.


Kenapa OSTANIA menjadi pilihan?

OSTANIA Manggis Amrita

OSTANIA Manggis Amrita menjadi pilihan mommy kerana :-

  • satu cawan kecil Ostania Manggis Amrita mampu mengembalikan tenaga dan menghilangkan dahaga
  • Membantu pergerakan system penghadaman sekaligus mampu mengurangkan berat badan
  • Tinggi dengan antioksidan dan membantu dalam menuetralkan radikal-radikal bebas dalam badan (anti kanser)
  • Membantu sistem pencernaan dengan vitamin C di samping meningkatkan sistem imun.
  • Mempunyai kelebihan anti bakteria dan anti fungi untuk melawan jangkitan kuman, fungi dan yis.

OSTANIA Mangosteen Amrita

OSTANIA Manggis Amrita menjadi pilihan mommy kerana ia mempunyai nilai ORAC antioksidan 14186.98, tiada tambahan gula, tiada pewarna tambahan.


Kelebihan-Kelebihan Ostania

kelebihan-kelebihan lain OSTANIA adalah untuk mengambalikan tenaga, pemuliharaan kesihatan, fungsi terapeutik, anti - penuaan, pemanis semulajadi, membantu penghadaman, anti-kanser dan anti inflamasi.

Penemuan Saintifik OSTANIA

Mempunyai banyak potensi terapeutik seperti anti alergi, anti radang, anti tuberculosis, anti tumor, membantu sistem pernafasan, sistem imunisasi, otot dan sendi dan juga kardiovaskular.

Xanthones mempunyai aktiviti biologi yang tinggi dan lebih mengejutkan ialah ia masih belum digunakan dalam perubatan moden. Membantu melawan kanser adalah salah satu daripada khasiat baik Xanthones. Menurut kajian saintifik yang dilakukan di Jepun, Xanthones mampu mempengaruhi pertumbuhan awal tumor. Uniknya Xanthones juga mampu merendahkan paras LDL (kolestrol) dengan menghalang LDL dari teroksidasi dengan radikal bebas dan sekaligus menghalang pembentukan kolestrol di dinding salur darah arteri dan aterosklerosis.


Empat Proses Penghasilan OSTANIA

OSTANIA Manggis Amrita ini dihasilkan melalui 4 peringkat di mana buah di petik dari ladang, di hantar untuk pemprosesan, kemudian di kilangkan dan seterusnya untuk menjadi produk.

OSTANIA Manggis Amrita


Cara Pengambilan OSTANIA

Saranan penyajian 30 ml atau dicampur dengan air (nisbah 1:1). Simpan di peti sejuk selepas buka. Jumlah hidangan dengan satu botol (500 ml) OSTANIA Manggis Amrita adalah 16 cawan kecil dengan jangka hayat selama 24 bulan.

Harga yang di tawarkan untuk satu botol 500 ml adalah RM 49.90 sebotol atau RM 130 untuk pembelian pek 3 botol OSTANIA.

Khas untuk pembaca blog mommy, setiap pembelian pertama OSTANIA Manggis Amrita akan mendapat diskaun RM 10. Murah tuuu.. Guna kod diskaun di bawah ni tau.

KOD DISKAUN :  FBIO-34F

Kini OSTANIA juga mengeluarkan bentuk tablet 60 biji dengan harga RM80.00. Pek tablet ini adalah untuk memudahkan pengguna membawa ia kemana saja. Terutamanya kepada kaki travel yang mementingkan penjagaan kesihatan.



Untuk mendapatkan OSTANIA Manggis Amrita ini boleh layari media sosial berikut :

No comments:

Post a Comment