Satu Sachet Saja Sebelum Tidur - Cahaya Hayati

16 Dis 2016

Satu Sachet Saja Sebelum Tidur

Assalamualaikum wbt. Satu Sachet Saja Sebelum Tidur

 Hi semua. Mommy jarang-jarang update la niiii.. Sibuk kemain. Orang lain ke hulu hilir bercuti dengan keluarga. I mampu tengok gambar korang ja..  Nak pergi bercuti tapiiii budget ciput plus cuti ngan suami tak sama... Nanti-nantilah kita plan lain.

Okaylah hari ni bukan nak cerita pasal bercuti tapi nak cerita pasal produk yang boleh bagi selim melim dan mencantikkan kulit. Produk ini berkesan kepada semua sebab ia membantu menyikirkan toksin dan kotoran dalam tubuh badan kita. Bila semua toksin dan kotoran telah nyah dari badan, maka kita pun senang lah nak turunkan berat badan dan jerawat pun susah nak membiak. Gitewww!

Passion D'tox

Produk yang mommy nak syorkan adalah Passion D'tox. Mommy dah cuba dan dah habis sekotak baru kalut nak buat entry... 

Passion D'tox


Passion D'tox adalah produk yang mengandungi buah-buahan dan pelbagai serat dan juga buah yang kaya dengan vitamin C dan E. Minuman kesihatan ini mengandungi banyak serat yang menghalang karbohidrat yang berlebihan dan kalori daripada pengambilan makanan harian anda. Membuat jus sihat ini sebagai sebahagian daripada gaya hidup anda akan menggalakkan pertumbuhan bakteria, menjadikan sistem penghadaman anda lebih sihat berbanding sebelum ini. Apa yang penting, ianya TIADA KESAN SAMPINGAN. Mesti korang pun suka kan?

Passion D'tox

Buat pengetahuan korang, selain dari berfungsi untuk  menyikirkan toksin dan kotoran Passion D'tox juga mempunyai kelebihan berikut: 
  • Kaya dengan serat Vitamin C dan E
  • Dapat melarutkan serat di dalam sistem penghadaman untuk mengeluarkan kotoran dan toksin
  • Membantu mengurangkan sembelit
  • Mengurangkan lemak yang tidak sihat dengan menyekat karbohidrat dan kalori yang berlebihan
  • Semua semulajadi - tiada tambahan gula, julap dan warna tiruan
  • Tiada kesan sampingan - semuanya bahan-bahan semulajadi secara klinikal
  • Meningkatkan bilangan bakteria sihat
  • Meningkatkan kualiti kulit
  • melambatkan proses penuaan kulit. 
  • Meningkatkan kelembapan pada kulit
  • Menggalakkan pemutihan kulit

Passion D'tox

Produk ini juga telah mendapat kelulusan KKM dan ia telah di sahkan HALAL. Selain itu ia juga telah memperolehi ' product liability insurance' sebanyak RM 2,000,000.00. So, memang selamat untuk di gunakan secara berterusan.

Cara pengambilan Passion D'tox adalah dengan mencampurkan 1 Sachet ke dalam 150ml air dalam suhu bilik, kacau dan terus minum. Untuk kesan maksimum, minum segelas air suam keesokan paginya. Pastikan pengambilan air secukupnya setiap hari untuk menyokong proses detox. 

Senang je kan!

Passion D'tox

Mommy dah cuba dan dah kurang 1.5 kilo setakat ini. Korang bila lagi???

Tiada ulasan:

Catat Ulasan