Mommy Yang Rambang Mata Di Toysdirect.my - Cahaya Hayati

20 Oct 2016

Mommy Yang Rambang Mata Di Toysdirect.my

Assalamualaikum wbt. Mommy Yang Rambang Mata Di Toysdirect.my

Amboi mommy!! keja shopping ja.. hikhik. Ada rezeki lebih, kongsilah dengan anak-anak. Bukan tak nak bawa ke kedai permainan TAPI mommy nak bagi surprise kat anak-anak mommy. Konon-kononnya ada orang hantar hadiah kat depa. 


Toysdirect.my

Web pilihan mommy untuk shopping online barangan atau permainan untuk anak-anak adalah di Toysdirect.my

Toysdirect.my
Mommy suka shopping di toysdirect.my kerana di sini terdapat pelbagai pilihan permainan berbentuk pendidikan di mana ia dapat menajamkan pemikiran anak-anak. Bukan itu saja, ia juga mempunyai pelbagai pilihan kartun dan rekabentuk yang menarik minat anak-anak. Tak percaya, tengoklah pilihan yang ada....

Toysdirect.my

Toysdirect.my

Toysdirect.my

Banyakkan?? 

Permainan pilihan mommy untuk Kakak Aisya. Kakak Aisya dah darjah dua, tahun depan darjah 3. Dah besar anak dara mommy ni dan lebih suka membaca buku dan permainan berbentuk pendidikan seperti scramble, catur dan monopoly.

Jadi, kali ini mommy pilih Usborne Fairytale Sticker Stories  untuk kakak Aisya. Semoga kakak Aisya rajin membaca buku dan pilihan ini akan menjadi koleksi.
Toysdirect.my
Untuk abang Ammar pula, mommy pilih Creative Paper Art Craft - 6 Books sebab abang ammar sangat suka permainan berbentuk origami, robot dan pedang. Lagi satu abang Ammar sangat kreatif dalam membuat origami. Sanggup habiskan berjam-jam depan youtube untuk belajar membuat origami kesukaannya. Tapikan, mommy rasa macam nak beli semua saja untuk abang ammar . #kalaulahakukaya.

Toysdirect.my

Mommy harap dengan pilihan yang mommy buat ini, abang ammar dapat menjadi lebih kreatif dalam mereka dan membuat origami.

Untuk Aisy pula, mommy pilih Aquadoodle Drawing Mat supaya ia dapat belajar sekaligus membantu perkembangan motor dan otak. Ia juga untuk pendidikan tidak rasmi untuk Aisy. Belajar sambil bermain dan tidak menconteng dinding lagi.

Toysdirect.my

Lagi satu sebab kenapa mommy pilih toysdirect.my untuk shopping barang permainan secara online kerana toysdirect.my telah di tubuhkan pada tahun 2014. Dipercayai dan membekalkan serta menjual pelbagai permainan dan barangan untuk nursery / montessory serta tadika.

Toysdirect.my

Cara Membeli atau Memesan Permainan dari toysdirect.my

Toysdirect.my

Cara pembelian di toysdirect.my sama juga dengan web shopping yang lain. Pilih barang atau permainan yang di sukai, masukkan ke dalam shopping cart. Jika barangan yang di pilih adalah stok sedia ada, maka proses pengeposan akan mengambil masa 1-3 hari selepas bayaran di buat. Bagi item yang pre-order basis akan mengambil masa 4 hingga 6 minggu selepas bayaran di buat.

Selain itu, bayaran postage juga berbeza bagi item sedia ada dan pre order. Bagi pre-order item, toysdirect.my akan membuat panggilan berhubung bayaran postage setelah pesanan di terima.

Walaubagaimanapun, pelanggan boleh memilih untuk mengambil sendiri di ' Self Collection' yang di sediakan oleh toysdirect.my. Self Collection yang di sediakan adalah seperti di bawah:-


Paling penting sekali yang korang kena buat bila membuat bayaran ke atas pesanan. Kena call atau whatsapp ke 0126067310 dan memberi salinan bank in slip serta maklumat yang di perlukan oleh toys direct. Berikut adalah maklumat yang di perlukan..


Okayyylah. Dah panjang lebar mommy cerita tentang toysdirect.my ni... Kalau hangpa semua nak order atau beli, terjahlah ke laman web dan facebook toysdirect.my. Boleh email dan call juga tau... In sha Allah segala pertanyaan anda akan di jawab..


Email : toysdirect.my@gmail.com
Contact No : 012-6067310

No comments:

Post a Comment