Bag Dan Handbag Branded Murah Sempena Ulang Tahun Ke - 5 LAZADA - Cahaya Hayati

22 Mar 2017

Bag Dan Handbag Branded Murah Sempena Ulang Tahun Ke - 5 LAZADA

Assalamualaikum wbt. Beli Handbag Murah Sempena Ulang Tahun Ke - 5 LAZADA

Selamat pagi korang. Dah breakfast? Mommy tengah breakfast sambil tengok handbag di LAZADA ni. Kan hari dah start offer.. Bila lagi nak grab? Time offer ni jelah boleh beli handbag branded dengan harga yang murah (diskaun). Kalau time tak offer mampu tengok ja. Sapa serupa cam mommy angkat tangan sikit.

lazada
KLIK BANNER UNTUK KE WEB LAZADA

Antara bag yang mommy dok eye-on di LAZADA adalah dari jenama BONIA. Mommy tahu mahal sebab tu lah mommy kata mampu tengok saja. 


SURPRISE BOX LAZADA


Alhamdulillah mommy terpilih sebagai penerima 'Surprise Box LAZADA'. Dalam surprise box ni ada bermacam-macam barang yang di hadiahkan kepada blogger. Untungkan blogger. hahaha

lazada surprise box
Dua budak yang teruja dengan Surprise Box LAZADA

Bermacam-macam barangkan yang ada dalam Surprise Box ni. Bila mommy post kat fb ramai yang spotted kat kotak BONIA tu. hehehe. Nampak jer korang ni...


Disebabkan ramai yang spotted kat kotak BONIA tu,  mommy nak reveal tentang bag syiling dan clutch yang mommy terima dulu. Mommy pasti ramai pembaca blog mommy yang minat dengan bag kan kan. 

BONIA BB the Dog Coin Pouch 

Kecil dan comel bag syiling BONIA ni tapi harga dia boleh merecik peluh di dahi mommy. Harga yang ditawarkan adalah RM 239.00. Walaubagaimanapun pembeli boleh mendapat diskaun 8% dengan memasukkan kod diskaun ini  LZDBONIA8. 

BONIA BB the Dog Coin Pouch (Red), lazada surprise box, Surprise Box LAZADA, bag murah, bag online murah, handbag murah, handbag online murah dan di percayai, shopping handbag branded, handbag branded murah.
Klik SINI untuk direct terus ke store BONIA

NICHII CLUTCH

NICHII Clutch yang mommy terima ini sangat halus design nya. Di perbuat dari material authentic. Lembut dan senang di bawa. Harga yang ditawarkan adalah RM 69. Walaubagaimanapun bagi kempen LAZADA ini, bagi setiap barangan NICHII ada diskaun tersendiri up to 20%. 

Selain dari bag, NICHII juga merupakan pengeluar dress, tops dan bottom. Di mana setiap keluarannya mempunyai design dan nilai tersendiri.

lazada surprise box, Surprise Box LAZADA, bag murah, bag online murah, handbag murah, handbag online murah dan di percayai, shopping handbag branded, handbag branded murah.
Nichii 

So, raya ni mommy tak perlu fikir nak beli bag baru dah. Jimat duit mommy. kihkih.

So, tunggu apa lagi, Jom shopping bag di LAZADA. Banyak lagi brand dan bag/handbag cantik yang murah di LAZADA tapi korang kenalah terjah sendiri.

3 comments:

  1. menariknya brngan cik T

    ReplyDelete
  2. singgah blogwalking sini

    ReplyDelete
  3. First You got a great blog .I will be interested in more similar topics. i see you got really very useful topics, i will be always checking your blog thanks. Shoulder Bags

    ReplyDelete