Rindu Nak Minum Kopi - Cahaya Hayati

15 Aug 2014

Rindu Nak Minum Kopi

Alhamdulillah. selera semakin bertambah sejak raya hari tu... Asyik request nak makan macam-macam saja. Nasib baik en. hubby sudi melayan permintaan...

Hari minggu hari tu, lepas hantar anak-anak ke sekolah dan check up di klinik desa... saya teringin plus windu nak minum kopi sedap. Kat mana lagi, tentulah kat Old Town White Coffee cawangan Kulim. Hihi.. Dekat jer!


Sorry yer, saya takde pantang pun masa mengandung.. itu tak boleh makan, ini tak boleh makan. Saya akan makan apa saja yang saya teringin... Yang saya sendiri tak boleh nak telan... Saya tak makan la. Kalau saya paksa diri makan nanti saya juga yang teruk ulang alik ke bilik air...  sikit-sikit uwekkk uwekkk. Jadi yang tak lalu tu perlu di jauhi buat sementara waktu...

Kopi yang saya & hubby suka adalah Old Town White Coffee Hazelnut. Sedap! Memang akan order yang ni kalau ke Old Town ataupun beli paket 3 in 1.



Last sekali tunjuk gambar tuan punya blog sedang menge'pau' nasi lemak ayam yang di order oleh en. hubby. Rasa sikitt yer abangg.... !

No comments:

Post a Comment