GIVEAWAY RYSYA SKINCARE CANTIK MACAM CHE TA BERSAMA AZLINDA ALIN - Cahaya Hayati

3 Nov 2015

GIVEAWAY RYSYA SKINCARE CANTIK MACAM CHE TA BERSAMA AZLINDA ALIN

Assalamualaikum wbt.

Sangat suka melihat Che Ta. Cantik sangattttt... Tak dapat bayangkan macam mana dia maintain kecantikan dia. Berapa dia habiskan setiap bulan...

RYSYA SKINCARE

Kini semua itu bukan lagi rahsia. Dengan adanya RYSYA SKINCARE, kita pun boleh cantik, punyai kulit yang halus mulus macam Che Ta.

So, kalau korang nak cantik dan guna produk Che Ta dengan hanya memenangi GA.... Maka, haruslah join GIVEAWAY RYSYA SKINCARE CANTIK MACAM CHE TA BERSAMA AZLINDA ALIN. Mana tau ada rezeki, menang produk ni. Kan dapat guna dengan percuma.... dan jadi cantik macam Che Ta. hahaha..

Terdapat dua pemenang untuk GA ini di mana setiap pemenang akan mendapar sebotol toner atau sebotol pencuci muka

RYSYA SKINCARE
Rysya LY Cleanser

RYSYA SKINCARE
Rysya LY Toner

GIVEAWAY ini bermula mulai  31 OKTOBER 2015 sehingga 30 NOVEMBER 2015.

Jom join sebelum tamat.

5 ulasan:

  1. Terima kasih kerana sertai GA saya. Saya sudah update penyertaan www.azlindaalin.com/2015/11/senarai-penyertaan-giveaway-rysya.html

    BalasPadam
  2. Semoga berjaya

    Saya datang dari segmen yang sama jugak... ;)

    BalasPadam
  3. salam..singgah cn good luck

    http://mummysupplementshop.blogspot.my/2015/11/giveaway-rysya-skincare-cantik-macam.html

    BalasPadam
  4. hai.. singgah dari GA yg sama... gud luck...
    http://ahlamsjourney.blogspot.my/2015/11/giveaway-rysya-skincare-cantik-macam.html

    BalasPadam
  5. Singgah sini.. semoga berjaya ye..

    BalasPadam