AJK Ikan Temenung/ Kembung - Cahaya Hayati

27 Nov 2013

AJK Ikan Temenung/ Kembung

Alhamdulillah. Semalam telah selamat menyertai aktiviti memasak secara gotong royong sempena Safety & Healthy Week.  Macam-macam menu dan telah di bahagikan mengikut division yang ada. Lebih mudah dan senang untuk communicate sesama ahli/ ajk.

Unit saya telah memilih untuk memasak ikan temenung/ kembung yang tersedap di dunia..Hek eleh, ikan kembung jer pun. Oiii terlebih garam pun tak sedap gak kan...kan  :P

Pagi-pagi dah sedia untuk menyiang dan membasuh ikan... Banyak tau! 15 kg...

Then, start menggoreng... Time menggoreng ni ada ajk import pula (lelaki). Team saya takde lelaki sebenarnya...goreng ikan ja kan.
Apa-apapun, terima kasih jugak kepada ajk import ni sebab tolong goreng ikan sampai habih....


Bukti. Ambil gambar beramai-ramai depan kuali... Jangan kata kami tak buat kerja ya!#Peace


Kepada semua yang membantu, terima kasih banyak-banyak. In Sha Allah, aktiviti ini mengeratkan silahturrahim di antara kita. Yang terlebih dan terkurang mohon ampun dan maaf ya... 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan