loading...

14 Jun 2016

# info

Aplikasi Semakan Keputusan Peperiksaaan Sekolah Di Tutup Buat Sementara

Assalamualaikum wbt. Aplikasi semakan keputusan peperiksaan sekolah di tutup buat sementara waktu.

Penutupan ini bermula semalam sebab dah dua, tiga hari cuba masuk untuk melihat keputusan peperiksaan sekolah anak-anak. Fikir positif, kemungkinan penutupan system ini adalah untuk penambahbaikan kerana system ini boleh di akses oleh guru dan juga ibubapa. Ramai yang guna..

So, bersabarlah para guru yang ingin memasukkan keputusan peperiksaan. Ibu bapa juga perlu bersabar, tengok sajalah kertas ujian yang di bawa balik oleh anak-anak dah la... Dari kertas ujian tu kita tahu anak kita lebah bab apa dalam setiap subjek. Dari situ kita boleh perbaikinya...

Semak keputusan peperiksaan Online di SINI.




6 ulasan:

Nieyl berkata...

kena sabar..cikgu² nak masukkan markah.. :)

Cahaya Hayati berkata...

Kan. Cikgu2 nak masukkan markah... mak bapak pun sibuk nak tengok keputusan anak2. jammed jadinya..

aRz MoHa berkata...

mungkin ada penambahbaikkan

aizamia3 berkata...

Alhamdulillah aplikasi untuk sekolah anak saya boleh bukak. Baru sat tadi saya buka.

Cahaya Hayati berkata...

terima kasih Aizamia untuk info. Nanti saya try buka...

Cahaya Hayati berkata...

Harap2 macam tu lah Arz.

Pengikut

Google+ Followers

Follow Me @cahaya_hayati292