Santai @ iCity Kulim - Cahaya Hayati

24 Okt 2013

Santai @ iCity Kulim

Saya dan suami mempunyai jadual kerja yang tak sama. Suami kerja shift dan waktu kerja 12 jam...
Bila perbezaan waktu kerja, masa yang di luangkan untuk anak-anak terhad. Tapi kami akan cari juga masa untuk anak-anak. Kadang-kadang waktu malam...

Kalau malam, selalunya kami bawa ke Dataran Raudhah @ Kulim. Dataran ni umpama mini iCity. Cantik...
Memula buka dulu tak ramai yang lepak kat sini... Sekarang dah ramai dan dah ada yang meniaga kat kawasan ni. Ada burger bakar, ada keropok lekor, ada popia, ada air,  ada yang jual lampu warna warni, ada yang jual baju...

Ni lah rupanya iCity kulim.Ni baru suku....


Mai main skuter kat sini...

 Jangan ambik gambar adik!...


Kena tinggai ngan kakak.... Kakak dah cekap bawa skuter ni.


Bila dah letih mai cari ayaq... Berpeluh-peluh. Lepas minum pi main lagi... Dah letih baru ajak balik...


Siapa yang belum penah mai sini, silalah melawat.. iCity kat Shah Alam pun lebih kurang camni la.. Tapi iCity tu ada banyak facilities dan permainan yang boleh di cuba . Yang kat sini ada pokok jer... Tak kena bayar apa pun...

2 ulasan:

  1. Cantik.. sy x pernah ke sini lg. T kasih diatas perkongsian ye :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jemput la mai... Best untuk lepak-lepak dengan kawan-kawan dan keluarga...

      Padam