Kat Aloq Setaq Hari ni..

12:44 PTG Cahaya Hayati 2 Comments

Hari ni baru masuk kerja setelah seminggu cuti Aidiladha..
Hari ni kena outstation kat Aloq Setaq Nunnnn...
Kena buat audit kat sini... Dah lama tak buat audit... gementar pun ada. Banyak benda nak kena tau.. 
Jangan auditee lagi teror dari auditor. Parah!

Semalam dah buat reversion tentang QP (quality procedure) yang nak di audit....
Semoga semuanya berjalan dengan lancar... In Sha Allah.

Camni la kami buat audit...
        
Esok start tengok state sendiri pula. Jumaat state aku pula kena audit...
Bila buat audit di state lain baru nampak kelemahan/kelebihan  yang ada kat state sendiri..
kiranya boleh benchmark kelebihan state tersebut...

Oklah setakat ini saja. Bersiaran dari Aloq Setar... My hometown.
Tapi dah lama tak datang berpoya  kat sini :D

Bye.

2 comments:

anna berkata...

kiteorg esok audit...huhuh

Hayati Sakaria berkata...

selamat kena audit... jawab elok-elok!

Pengikut

Google+ Followers