anak dara aku kalo pi klinik... - Cahaya Hayati

6 Jul 2010

anak dara aku kalo pi klinik...

aku tak tau la... anak dara aku sorang nie.. suka sungguh kalo bagitau nak pi klinik.. apa yang dia seronok pun aku tak tau.. mungkin sebab kat klinik tu ada permainan and friendly kanak2 kot. kalo adik dia dah leh jalan.. mau gamat klinik tu ngan depa.

hepi jer dia ...
So, kita tunggu la adik dia besar skitt.. kita tgk apa depa nak buat bila p klinik...
malu2 lak...
hopely, depa tak takut pi klinik cam mummy depa. aku dulu2 takut pi klinik.. lagi takut kalo mak aku bagitau nak pi inject... he he.. sampai skrang aku takut makan ubat. makan ubat pun sebab dah tak tahan sakit... kalo tak jangan harap la. so, my dear daughter and son.. jangan ikut perangai mummy yang takut makan ubat tu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan