Hanya 100 Peserta Dicari Untuk Sertai Ecurin Ultrawhite+ Spotless Challenge Dan Terima Produk Bernilai RM580! - Cahaya Hayati

19 Jun 2019

Hanya 100 Peserta Dicari Untuk Sertai Ecurin Ultrawhite+ Spotless Challenge Dan Terima Produk Bernilai RM580!

Hi korang. Nak share dengan korang result selepas guna Ecurin Ultrawhite+ Spotless. Guna masa 2 minggu puasa hari tu sehingga sekarang. Terbukti mampu mengurangkan dark spot di dahi dan pipi. Untuk jeragat di pipi kiri juga sudah pudar. Warna kulit pun dah nampak sekata walaupun parut lama masih ada. Bukan senang nak pudarkan jeragat dan dark spot tapi Ecurin Ultrawhite+ Spotless telah buktikan ia mampu diatasi dengan hanya 4 minggu lebih. Testimoni diri sendiri sebab itulah berani nak share dengan korang. 

Kesan selepas 4 minggu menggunakan Eucerin Ultrawhite+ Spotless Double Booster 

Eucerin Ultrawhite+ Spotless Double Booster Serum 


Bagi yang belum mengenali produk-produk di bawah jenama Eucerin, Eucerin mempunyai pelbagai produk seperti pencuci muka, toner, pelembap, penjagaan mata, penjagaan mulut, penbersih dan lotion badan serta penjagaan tangan serta kaki. Banyakkan produk Eucerin. Semua produk Eucerin boleh didapati di drug store yang terpilih. 

Kalau korang nak tahu jenama Eucerin ini mempunyai pengalaman lebih dari 100 tahun dalam sains penjagaan kulit. Lamanya! Patutlah Eucerin sangat memahami masalah-masalah kulit seperti jerawat, penuaan atau ageing skin, Atopic Dermatitis, kulit sensitif dan kulit tidak sekata. Semua produk-produk Eucerin telah di uji dan dicadangkan oleh ahli dermatologi dan farmasi bagi memastikan pengguna memperolehi kulit sihat dan cantik. Patutlah ia diiktiraf sebagai jenama derma-cosmetic yang dipercayai di dunia. 

Eucerin Ultrawhite+ Spotless Double Booster Serum
Eucerin Ultrawhite+ Spotless Double Booster 

Memahami keperluan pengguna yang mengalami masalah dark spots, uneven skin dan pigmentasi, Eucerin telah mengeluarkan produk terbarunya iaitu Eucerin Ultrawhite+ Spotless Double Booster Serum. Produk ini telah disokong melalui research yang dilakukan selama 10 tahun untuk memastikan ia selamat, lembut dan berkesan. 

Double serum ini mengandungi kandungan aktif yang telah di patenkan iaitu Thiamidol yang mana terbukti berkuasa lebih 10 kali ganda. Dengan adanya kandungan Thiamidol ini, masalah dark spots. eneven skin dan pigmentasi  dapat diatasi atau pudar dalam masa 4 minggu tanpa melakukan rawatan laser. 

Eucerin Ultrawhite+ Spotless Double Booster Serum
Eucerin Ultrawhite+ Spotless Double Booster Serum Berkesan untuk mengurangkan masalah bintik hitam

Setelah mencubanya sehingga hari ini, didapati Ecurin Ultrawhite+ Spotless Double Booster Serum mampu dan mempunyai kelebihan berikut:


  • 10 kali ganda berkesan untuk mengurangkan masalah dark spots, uneven skin dan pigmentasi tanpa perlu melakukan rawatan laser.
  • Lembut di kulit
  • Memberi kesan kulit sekata dan lebih cerah. 


Eucerin Ultrawhite+ Spotless Double Booster Serum
Saya dah! 


Disebabkan mommy telah mencubanya sendiri dan ia berkesan untuk kulit wajah mommy, so nak lah ajak korang untuk guna dan join Ecurin Ultrawhite+ Spotless Challenge ini. Caranya pun mudah dan korang just follow step di bawah. 

Cara Sertai Eucerin Ultrawhite+ Spotless Challenge


  • Daftar SEKARANG di page Facebook Eucerin >>> http://bit.ly/UECUWSCH dan pihak Eucerin akan pilih 100 peserta untuk sertai kempen atau challenge ini. So, doa banyak-banyak semoga korang terpilih.
  • Bila dah terpilih, korang akan terima produk  Ecurin Ultrawhite+ Spotless yang bernilai RM580 . Menarikkan?


So, tunggu apa lagi. Register cepat dan doakan semoga korang terpilih. Selamat sikit duit korang yang nak pi buat rawatan laser tu....


Register Eucerin Ultrawhite+ Spotless Challenge

V
V
V

http://bit.ly/UECUWSCH


7 comments:

  1. Wah macam best nie.. siap ada chalangge lagi ya..

    ReplyDelete
  2. Ini kalau utk pigmentation agak² ok jugak ni kan... Ibu muka byk jeragat since dah berusia ni haa..

    ReplyDelete
  3. Memang nampak perubahan tuh kak. Saya pun nampak perubahan. Suka pulak tengok

    ReplyDelete
  4. wah bestnya , dah klik juga link tu tapi tak boleh.

    ReplyDelete
  5. Wah, hebatlah eucerin ni, memang berkesan ...

    ReplyDelete
  6. I like this skincare brand also and all the best to the spotless participants.

    ReplyDelete