Niat Puasa Ramadan, Doa Berbuka Puasa Dan Niat Solat Terawih - Cahaya Hayati

5 May 2019

Niat Puasa Ramadan, Doa Berbuka Puasa Dan Niat Solat Terawih

Assalamualaikum & happy weekend uolls. Esok dah mula berpuasa. Ibu -ibu semua dah bersedia ke? Bukan sedia menu berbuka atau sahur yer sebab dalam group masak apa hari ini semua pakat share dah menu berbuka dan sahur untuk seminggu malah ada yang dah buat untuk sebulan. Tahniah uolls yang buat tu jimat banyak.

Mommy masih lagi pengunjung setia param. Bukan tak nak masak untuk berbuka tapi bila masak, banyak yang ke tong sampah.. bazir jer. So, better beli ikut selera masing-masing. Sahur jer mommy masak. Tu pun yang ringkas saja. 

Oh yer berbalik pada bersedia tu maksud mommy dah hafal ke niat puasa ramadan , niat puasa sebulan, doa berbuka dan niat sembahyang terawih. Saja nak ingat supaya senang nak ajar atau jawab bila anak tanya... kot2 lupa. So, kat bawah ni mommy share Niat Puasa Ramadan, Doa Berbuka Puasa Dan Niat Solat Terawih. Kalau dah hafal dan tak pernah lupa, alhamdulillah. 


Niat Puasa Ramadan, Doa Berbuka Puasa Dan Niat Solat Terawih


Niat Puasa Ramadan, Doa Berbuka Puasa Dan Niat Solat Terawih
Niat puasa ramadan

Niat Puasa Ramadan, Doa Berbuka Puasa Dan Niat Solat Terawih
Niat puasa sebulan ramadan

Niat Puasa Ramadan, Doa Berbuka Puasa Dan Niat Solat Terawih
Doa berbuka puasa

Niat Puasa Ramadan, Doa Berbuka Puasa Dan Niat Solat Terawih
Niat solat terawih

No comments:

Post a Comment