OST Filem Langsuir | Lara Suri Hannah Delisha - Cahaya Hayati

13 Sep 2018

OST Filem Langsuir | Lara Suri Hannah Delisha

OST Filem Langsuir | Lara Suri Hannah Delisha. Hai korang! Dengar kata selepas  filem Munafik ni akan di tayangkan filem Langsuir pulak. Eh kenapa semua pakat keluarkan cerita seram pulak? Berturut-turut pulak tu... Lagu tema filem Langsuir yang bertajuk Lara Suri ini di nyanyikan oleh Hannah Delisha. Nyanyian Hannah Delisha kali ini mampu menaikkan bulu roma mommy. Seram weiii! Sesuailah sebagai OST Langsuir.

OST Filem Langsuir | Lara Suri Hannah Delisha, filem langsuir, ost filem langsuir, hannah delisha, lagu tema langsuir, lagu langsuir, lara suri, lagu lara suri, lara suri ost langsuir, ost filem langsuir, ost langsuir,
OST Filem Langsuir | Lara Suri Hannah Delisha


LANGSUIR menceritakan kisah cinta dua dunia antara Azlan (Syafiq Kyle) dan Suri (Hannah Delisha). Mereka bertemu ketika Azlan dan kawankawannya berkunjung ke pulau terlarang bernama Pulau Langsuir. Azlan yang jatuh cinta dengan Suri tidak mengetahui bahawa Suri adalah langsuir yang mendiami pulau itu.

Saksikan kisah percintaan dua dunia berbeza ini di pawagam nanti mulai 20 September ini di seluruh Malaysia. Lagi seminggu. Meh kita layan OST Filem Langsuir ini dulu....


OST Filem Langsuir | Lara Suri Hannah Delisha

wahai purnama bawalah cintaku
biarkan dia tahu
rindu ini telah pun berlagu
biar hatinya untukku sahaja

baru ku tahu rasanya bercinta
walau berbeza atur masa
seribu tahun aku rela untuk dia
menanti untuk selamanya

hilang sepi ku ini
bila engkau disisi
takkan kulepas pergi kasihku ini
hingga ke mati

namun aku mengerti
takdir cintaku ini
tidak mungkin bersatu
alam dan waktu
engkau dan aku

namun aku mengerti
takdir cintaku ini
tidak mungkin bersatu
alam dan waktu
engkau dan aku

wahai purnama bawalah cintaku
biarkan dia tahu
rindu ini telah pun berlagu
biar hatinya untukku sahaja
biar hatinya untukku sahaja
Amacam? Seram tak? Ost pun dah seram... Tak sabar nak pergi tengok filem dia pula. 

No comments:

Post a Comment