RAHSIA1688.COM Lubuk Panas Borong China Online - Cahaya Hayati

7 Aug 2018

RAHSIA1688.COM Lubuk Panas Borong China Online

RAHSIA1688.COM Lubuk Panas Borong China Online. Sebut saja perkataan borong dari china mesti korang ingat tabao atau ezbuy atau sgshop kan? No no no... Ini online shopping paling hot untuk peniaga. Sebablah itulah bila kita ke kedai orang china, depa boleh bagi harga lebih murah tapi kalau ke kedai melayu, bukan kata nak dapat harga murah tapi fashion pun dah outdated. Opps bukan membandingkan.. jangan terasa yer sebab mommy hanya nak bagitau tentang Lubuk Panas Borong China Online iaitu rahsia1688.com yang bukan lagi rahsia sebab mommy akan dedahkan di sini rahsia tu.. Barulah ramai peniaga melayu akan setanding dengan peniaga bangsa lain.. Takpe belajar dari pengalaman yang penting jangan berhenti usaha dan belajar tentang ilmu perniagaan...

RAHSIA1688.COM Lubuk Panas Borong China Online


Rahsia1688.com yang mommy nyatakan di sini adalah sebuah ebook. Dalam ebook panduan ini, dah ditulis dan tunjukkan siap-siap. Setiap langkah demi langkah, dari mula daftar, cari barang, deal dengan penjual, beli menerusi agen hinggalah barang yang nak beli tu sampai ke depan pintu rumah!


Kelebihan Ebook Rahsia1688.com 

Antara perkara-perkara penting yang ditulis di dalam ebook ini ialah...

  • Teknik nak cari barang dengan betul dan mudah. Ya! Nak cari barang pun ada teknik dia! Kalau main taip sahaja nama barang tu kat website tu, selalunya, hasil yang dipaparkan tidak banyak sebab kebanyakkan nama barang adalah dalam bahasa cina! Jadi akan diajarkan beberapa teknik yang padu supaya boleh jumpa barang yang nak tu dengan harga yang lebih murah!
  • Cara nak check supplier! Boleh caya ke tak supplier tu? Macam mana nak check? Ada disharekan caranya!
  • Cara nak deal dan chat dengan supplier! Walaupun tak pandai cakap cina! Kita boleh kasi adjust punya dan minta diskaun lagi kaw-kaw punya!
  • pembongkaran agen terbaik yang boleh guna! Agen ni memang boleh percaya dan sangat profesional! Gerenti barang yang diorder selamat sampai!
  • sedikit tips & teknik cara nak menjual barang yang bos dah borong dan dah sampai depan pintu rumah!
  • Apa yang lagi best! Semua benda diatas.. boleh buat dengan hanya menggunaan smartphone sahaja! Tak perlu dah nak pakai PC atau laptop!

Berminat untuk berniaga barang dari China inilah caranya. Dapatkan segera sebelum rahsia ini di ketahui oleh orang lain. Barang murah siapa tak nak kan? 

No comments:

Post a Comment