Kembalikan Bentuk Badan Dengan Bengkung Moden Dari Lunavie

Kembalikan Bentuk Badan Dengan Bengkung Moden Dari Lunavie. Susah betul nak kembalikan bentuk badan selepas bersalin. Nak pakai bengkung yang tali panjang tu pun malas sebab nak lilit satu hal, pastu nak buang air atau tukar pad kena buka pula pastu lilit lagi. Satu hari saja dah berapa kali lilit.Hmmm.. Tu mommylah. Sekarang TIDAK lagi sebab dah ada Pospartum Abdominal Binder dari Lunavie


Lunavie Pospartum Abdominal Binder


Lunavie Pospartum Abdominal Binder adalah bengkung moden yang di cipta khas untuk membantu dan memudahkan ibu-ibu dalam pantang mendapat kembali bentuk badan. Ia boleh menghilangkan lemak dengan cepat di belly dan pinggang. Yang lagi best sebab bengkung ni boleh menghilangkan bengkak dan kembung selepas bersalin. 


Lunavie Pospartum Abdominal Binder


Ia merupakan produk best seller dari Lunavie. Jom kita tengok apa yang best sangat tentang bengkung moden ni.....


Lunavie Pospartum Abdominal Binder
Velcro boleh laras dan pengikat pelekat yang boleh di laras mengikut keselesaan badan pemakai.


bengkung moden
Kain elastic yang berkualiti tinggi dan tulang bengkung yang tidak keras untuk keselesaan pemakai.

Lunavie Pospartum Abdominal Binder
Hanya 3 langkah saja untuk memakainya. 

Yang mommy paling suka tentang bengkung ni adalah pemakaian yang cepat. Tak perlu nak cakap kat anak-anak tunggu kejappp. Zap zap dah siap dan mommy pun nampak kurus sikit tang perut tu. hahaha. Mommy pakai bengkung ni apabila pergi kerja dan keluar jalan-jalan sebab ia membantu mengurangkan sakit pinggang apabila duduk atau berjalan terlalu lama. Alhamdulillah sejak mengamalkan pemakaian bengkung moden ni, ia sangat-sangat membantu mommy. Mommy dah kurang sakit belakang di bahagian pinggang. 

Selain itu, ia juga membantu mommy mengawal jumlah makanan yang masuk dalam perut. Makan sikit ja dah kenyang. Nampak tak kat situ, ia dah membantu mommy memperolehi semula bentuk badan.


Lunavie Pospartum Abdominal Binder
Lunavie Pospartum Abdominal Binder


Berikut adalah kebaikan lain bengkung moden dari Lunavie ni....

Kebaikan Bengkung Moden


  • Membentuk kembali bentuk badan
  • Membantu dalam mengempiskan perut, khasnya bagi ibu-ibu yang bersalin secara pembedahan. Ia juga sesuai untuk ibu-ibu yang bersalin secara normal.
  • Mudah untuk di pakai di mana velco boleh laras. So, dapat menyesuaikan bengkung mengikut keselesaan badan sendiri.
  • Menyokong tulang belakang




Terdapat 4 saiz untuk Lunavie Pospartum Abdominal Binder iaitu:

  • Size M [Waist 26 - 32]
  • Size L [Waist 28 - 36]
  • Size XL [Waist 30 - 38]
  • Size XXL [Waist 32 - 41]

Harga yang di tawarkan pun sangat berpatutan iaitu RM 69 sahaja.. So, boleh beli satu. Jangan kedekut untuk cantik... Kang suami tengok yang lain. Opps!


Bagi yang berminat untuk mendapatkan Lunavie Pospartum Abdominal Binder atau bengkung moden ini bolehlah mendapatkannya dari details di bawah. Selamat mencuba dan mendapatkan bentuk badan kembali!




7 comments:

Efa Othman berkata...

Wahh... Best ni... Boleh try untuk buang bekalan lemak ni..... 😬😬

Miza Talib berkata...

Wah bestne. Boleh pakai kebaya lepas ne ;)

Mimi Azirah berkata...

Memg best pakai bengkung moden lunavie nih

AziRahmanDot Com berkata...

Wah...comeilah dia lepas ni. Menarik untuk dicuba!

Uyul Rosli berkata...

uyul kena try nih. lemak kemahin banyak hahah
Uyul Rosli | Blonolog Blogger Picisan

Dedaun Comel berkata...

Menarik ni.. kalau lelaki boleh pakai tak? Perut ni macam makin membesar dah :D :D

Cahaya Hayati berkata...

terima kasih semua. Moga doa kalian di kenankan dan bolehlah mommy pakai kebaya kembali.

Kak zie, efa & uyul, silalah cuba. Jumlah makan pun dah berkurang dah ni. ahaks!

Dedaun comel, bengkung ni untuk yang lepas bersalin. So, tak sesuai untuk lelaki. Lelaki cari yang lain sajalah.

Pengikut

Google+ Followers