loading...

28 Apr 2017

# affiliate

Panduan Lengkap Memulakan Bisnes Bakeri Dari Rumah

Akak tu keja apa eh? Aku tengok dok dalam rumah ja.. Tapi boleh bawa kereta mewah, pakai handbag branded dan baju berjenama. Apa yang dia buat eh? Tanya punya tanya, akhirnya tahulah mommy yang akak tu buat bisnes bakeri dari rumah. Tak sangka mommy yang duduk di bandar kecil pun boleh berjaya dengan bisnes bakeri. Apa rahsianya?

So, sesi mengorek rahsia dengan tuan empunya business. Rupa-rupanya dia membeli Panduan Lengkap Memulakan Bisnes Bakeri Dari Rumah. Katanya dulu sebelum merujuk kepada Panduan Lengkap Memulakan Bisnes Bakeri Dari Rumah, hasil yang di perolehinya tak seberapa. Cukup-cukup saja. Kadang-kadang tu tak balik modal pun.. Sebab hasil jualan tidak habis. Hmm... Susah rupanya bisnes dari rumah ni. Niat nak menambah pendapatan tapi menjadi kos pula.
Korek lagi rahsia.. Apa yang terkandung dalam Panduan Lengkap Memulakan Bisnes Bakeri Dari Rumah? Katanya...

klik banner untuk dapatkan Panduan Lengkap Memulakan Bisnes Bakeri Dari Rumah

Panduan Lengkap Memulakan Bisnes Bakeri Dari Rumah

BAB 1 : FORMULA 2M+2P

Ini adalah formula yang digunakan untuk memulakan bisnes bakeri dari rumah. Ianya adalah formula yang membuatkan surirumah terus bersemangat dan bermotivasi untuk meneruskan perniagaan bakeri dari rumah.

Di dalam bab ini juga, penulis berkongsi tip bagaimana untuk memilih produk bagi bisnes bakeri anda. Jika anda pening-pening tak tahu nak buat produk apa untuk bisnes bakeri anda, bab ini akan menjelaskan kepada anda tentang strategi pemilihan produk!

Ya! Nak pilih produk pun kena ada strategi.. bukan sekadar main buat je! :)

BAB 2 : DIMANA MAHU BELAJAR BAKERI?

Ok! Ini adalah bab untuk anda yang masih kurang mahir membuat pelbagai jenis kuih & kek (produk bakeri). Ada beberapa jenis kelas serta tempat yang boleh anda rujuk untuk belajar membuat produk-produk bakeri.

Ada yang berbayar dan ada juga yang percuma! Tapi.. sebelum pergi mana-mana kelas, kena tetapkan dulu kuih apa yang anda mahu belajar! Barulah tak sia-sia anda pergi belajar nanti.


BAB 3 : 4 LANGKAH MEMBUKA BISNES BAKERI!

Minat & sebab dah ada, ilmu buat bakeri pun dah ada! Kini secara rasminya anda mahu memulakan perniagaan bakeri anda dari rumah!

Dalam bab ini penulis tunjukkan anda langkah-langkah untuk mendaftarkan perniagaan anda dan membuka akaun bank bagi perniagaan anda.

Ianya bukan sahaja penting untuk memastikan perniagaan anda mematuhi undang-undang, ianya juga dapat meningkatkan kredbiliti dan kepercayaan pelanggan terhadap perniagaan anda!

BAB 4 : SENARAI PERALATAN DAN KOS!

Dalam bab ini, penulis senaraikan peralatan-peralatan yang anda perlukan untuk menjalankan perniagaan bakeri anda. Mungkin anda tidak perlukan semua peralatan tersebut, tetapi sekurang-kurangnya, anda tahu apakah kegunaan setiap peralatan serta berapakah kosnya.

BAB 5 : CARA MENGIRA & MENETAPKAN HARGA JUALAN!

Ini adalah bab yang paling penting! . Ramai pengusaha bisnes bakeri tidak mengira harga kos dengan betul dan sekadar main agak-agak sahaja! Akibatnya, order dari pelanggan dapat banyak tapi duit untung tak nampak! Hanya sekadar dapat penat sahaja!

Ada 2 kaedah untuk menentukan harga jualan produk bakeri anda. Penulis tunjukkan kedua-dua kaedah pengiraan di dalam bab ini!

klik banner untuk dapatkan Panduan Lengkap Memulakan Bisnes Bakeri Dari Rumah

Akak tu kata, ada 10 bab semuanya di mana termasuk cara mempromosikan bisnes atau produk kita, cara tandatangani masalah yang kita hadapi serta tips ekstra untuk bisnes bakeri. So, kalau nak tau kena lah beli Panduan Lengkap Memulakan Bisnes Bakeri Dari Rumah. 

Katanya lagi, dengan setiap pembelian Panduan Lengkap Memulakan Bisnes Bakeri Dari Rumah akan mendapat 5 BAHAN ASAS BAKERI WAJIB TAHU dan 4 RESEPI PRODUK BAKERI TERLARIS!. Wow banyaknya yang dikongsikan.

So, tunggu apa lagi. Jom jadi surirumah yang berjaya dan bergaya.

Tiada ulasan:

Pengikut

Google+ Followers

Follow Me @cahaya_hayati292