Eumora Facial Bar Sesuai Untuk Semua

12:39 PTG Cahaya Hayati 0 Comments

Assalamualaikum wbt. Eumora Facial Bar Sesuai Untuk Semua

Hi korang. Tak sangka sekejap saja dah masuk bulan Februari iaitu bulan kedua tahun 2017. Tahun ni macam-macam nak buat . Wish me luck.

Oklah. Hari ni mommy nak share tentang sabun atau pencuci muka yang mommy guna dan sesuai untuk semua jenis kulit. Nampak saja kecil tapi sangat berkesan dan berkuasa, Kenapa? Haa kena baca sampai habis tau!

Eumora Facial Bar


Eumora Facial Bar

Eumora Facial Bar adalah sabun pencuci muka yang di formulasikan dari 100% bahan-bahan yang bermutu tinggi yang di import dari Europe dan di sensasikan dengan HMA (Hydration microalgae factor). Sesuai untuk digunakan setiap hari oleh semua jenis kulit.Ia dapat memberi kesan bersih, lembab dan segar. 

Eumora Facial Bar telah terjual berjuta unit di 60 buah negara. 

Eumora Facial Bar

Disebabkan Eumora Facial Bar adalah produk yang laku keras, mari kita tengok 10 sebab kenapa perlu guna Eumora Facial Bar ini.

Eumora Facial Bar


Perkara Yang Perlu Tahu Tentang Eumora Facial Bar


Sesuai Untuk Semua Jenis Kulit


Di formulasi untuk mengimbangi kulit yang berfungsi pada kulit berminyak, kulit kering, dan kulit sensitif; di kedua-dua kulit cerah dan gelap. Ini diperolehi melalui HMA dan Moor bekerja bersama-sama untuk menyahtoksik dan memulihkan melembapkan kulit dan keseimbangan pH; untuk membawa kembali seri semula jadi dan cahaya kulit yang sihat.

Tiada Kandungan Terlarang


Ia adalah produk ESABEE di mana semua produk ESABEE dibangunkan untuk menjadi berkesan, selamat dan lembut untuk kulit kita dan mesra kepada alam sekitar. Kedua-dua NMA, pemakanan faktor mikroalga dan HMA, penghidratan faktor mikroalga adalah bahan-bahan proprietari kuat berasal dari produk semula jadi untuk membantu menyuburkan dan melindungi badan kita terhadap tekanan gaya hidup moden.


Boleh Guna Pelembab Lain Bersama Eumora Facial Bar


Yer. Boleh guna pelembab lain bersama Eumora tapi pastikan yang lembut dan natural. Ini kerana kulit muka akan menjalani proses detox apabila menggunakan Eumora Facial Bar.

Kesan Selepas Penggunaan Eumora Facial Bar

Ya memang kulit akan bertindakbalas selepas menggunakan Eumora Facial Bar tetapi ia adalah di sebabkan toksik yang sedia ada dan sensitivity kulit. Ia di panggil proses penyembuhan.


Bolehkah Menggunakan Eumora Bar Melebihi 3 Minit?

Tidak di galakkan dan perlu mengikut arahan yang terdapat dalam kotak atau bungkusan Eumora Bar.

Proses Penyembuhan

Kesan-kesan yang boleh dilihat awal proses detoksifikasi yang dialami oleh minoriti yang sangat kecil, kerana organ kulit mengusir toksin yang mungkin telah terkumpul di bawah kulit dari masa ke masa. Contoh yang paling biasa setempat kekeringan, gatal, kemerahan, mengelupas atau jerawat yang secara beransur-ansur akan hilang sebagai menyembuhkan organ kulit anda dan adalah satu tanda pasti bahawa Eumora bekerja.

Berbeza dari seorang ke seorang bergantung kepada keadaan semasa kulit. Ia boleh terdiri daripada beberapa hari untuk beberapa minggu. Ia akhirnya akan menyebabkan pandangan yang lebih berseri dan muda!

Bagi mengurangkan kesan ketika proses penyembuhan, boleh guna pelembab yang kandungannya adalah dari bahan-bahan natural dan perlu berhenti dari menggunakan produk lain. Ini adalah untuk mengelakkan kesan menjadi lebih teruk.


Mommy Selepas Menggunakan Eumora Facial Bar

Mommy perasan kulit mommy semakin segar, kurang kesan  jeragat dan nampak muda kembali. Ia sangat membantu.

Ha.. cuba tengok gambar mommy dengan Ammar. Nampak muda kan? Lepas tu dah takmalu nak tangkap gambar walaupun tak makeup. Nampak natural ja.

Eumora Facial Bar

Bagi yang berminat untuk mendapatkan Eumora Facial Bar ini bolehlah hubungi melalui email address berikut:-

ask.eumora@gmail.com


0 comments:

Pengikut

Google+ Followers