Penawar Resdung Paling Mujarab - Cahaya Hayati

31 Jan 2017

Penawar Resdung Paling Mujarab

Assalamualaikum wbt. Penawar Resdung paling mujarab

Resdung. Iye mommy ada resdung yang agak teruk. Bangun pagi mesti bersin berkali-kali sehingga letih. Bila cuaca sejuk pula mesti cepat selsema TAPI yang paling teruk adalah naik JERAWAT di muka dan badan kalau makan makanan yang ada belacan, ikan bilis, ikan kering atau pekasam. Bila jerawat dah naik, memang rasa macam nak nangis sebab lambat baik dan tinggalkan parut. 

Dah bermacam-macam penawar resdung yang mommy telah cuba tapi ini yang paling mujarab dan berkesan. Sejak mengamalkannya, mommy dah tak bersin di waktu pagi, kalau cuaca sejuk pun dah tak mudah selsema dan yang paling best boleh makan makanan favorite mommy iaitu pekasam. 

Penawar yang mommy ceritakan ini adalah UBAT RESDUNG PALING MUJARAB.

UBAT RESDUNG PALING MUJARAB

UBAT RESDUNG PALING MUJARAB ini merupakan resepi perubatan turun temurun selama 40 tahun milik pengamal perubatan Islam menggunakan herba² akar kayu. Sebotol ni ada dalam 30 biji kapsul bewarna merah. Cantik dan menarik kaler kapsul ni.

Ia di buat dalam bentuk kapsul kerana kapsul lebih mudah diserap oleh badan dan mudah larut dalam air.

UBAT RESDUNG PALING MUJARAB


CARA PENGAMBILAN KAPSUL RESDUNG PALING MUJARAB


Cara pengambilan UBAT RESDUNG PALING MUJARAB paling mujarab adalah dengan makan sebiji di waktu pagi dan sebiji di waktu malam. Sebelum makan di galakkan untuk berselawat, Bismillah dan berniat untuk kesembuhan. 

UBAT RESDUNG PALING MUJARAB ini tidak sesuai untuk ibu mengandung. 

Larangan yang lain pula adalah jangan di langkah ubat ini.


Ubat resdung

Bagi yang tidak boleh menelan kapsul ini, boleh buka kapsul dan campurkannya  ke dalam secawan air suam. Kacau sebati dan minum. Apabila makan ubat resdung cara ini, rasa yang wujud adalah rasa kulit kayu manis dan campuran akar kayu.

KELEBIHAN UBAT RESDUNG PALING MUJARAB

Berikut adalah kebihan-kelebihan  UBAT RESDUNG PALING MUJARAB

KELEBIHAN UBAT RESDUNG PALING MUJARAB

UBAT RESDUNG PALING MUJARAB

TESTIMONI UBAT RESDUNG PALING MUJARAB

In Shaa Allah dengan pengamalan ubat resdung yang berterusan di samping penjagaan diri yang betul, masalah resdung akan dapat di rawat dan tidak membelenggu diri lagi. Ramai yang telah cuba dan berjaya. 

UBAT RESDUNG PALING MUJARAB

 UBAT RESDUNG PALING MUJARAB



Untuk mendapatkannya bolehlah hubungi :- 

 AISYAH BT. BEDOL 
( Tanah Merah, Kelantan)  
013 - 987 1616

No comments:

Post a Comment