Dashing Elite Shampoo Lelaki Untuk Rambut Lebih Sihat Tetapi Maintain Stylo - Cahaya Hayati

15 Jan 2017

Dashing Elite Shampoo Lelaki Untuk Rambut Lebih Sihat Tetapi Maintain Stylo

Assalamualaikum wbt.  Dashing Elite Shampoo Lelaki Untuk Rambut Lebih Sihat Tetapi Maintain Stylo.

Tak sangka mommy yang lelaki juga mempunyai produk penjagaan rambut yang setanding dengan wanita. Yang membolehkan lelaki kelihatan bersih dan lebih stylo. 

Selain dari daddy Z, adik bongsu yang baru berusia 16 tahun pun dah mula pentingkan penjagaan rambut serta dah pandai menggayakan rambut. Jadi mommy pun memperkenalkan Syampu Dashing Elite kepadanya. Kenapa? Baca sampai habis tau! 


Dashing Elite Shampoo
Malu pulak!

Dashing Elite Shampoo
Boleh jadi model mommy untuk produk akan datang

SYAMPU ELITE MEN


SYAMPU ELITE MEN dengan formulasi dan pek menarik baharu adalah produk yang mesti dimiliki sekiranya anda mahukan rambut yang bersih, kulit kepala yang sihat dan gaya rambut yang menarik setiap hari!
Dashing Elite Shampoo

Terdapat dua pilihan SYAMPU ELITE MEN iaitu – Antikelemumur dan Anti Rambut Gugur

SYAMPU ELITE MEN Antikelemumur

Dashing Elite Shampoo

Dengan adanya SYAMPU ELITE MEN Antikelemumur, anda kini boleh ucapkan selamat tinggal kepada kelemumur dan kulit kepala yang gatal. Syampu ini sesuai untuk lelaki yang peka terhadap perkembangan fesyen semasa dan menitikberatkan aspek penampilan serta kebersihan diri. 

Ia mengandungi agen antikelemumur dan dengan penggunaan secara tetap, ia dapat merawat kulit kepala dan membuatkan rambut sihat dan kuat serta dalam masa yang sama, mencegah pembentukan kelemumur dan pengelupasan kulit kepala. Dengan menggunakan syampu ini, anda tidak perlu lagi bimbang tentang masalah kelemumur dan bebas untuk menyerlahkan ketinggian cita rasa fesyen anda. Ia juga mengandungi mentol untuk sensasi sejuk yang menyegarkan dalam setiap mandian.

SYAMPU ELITE MEN Anti Rambut Gugur

Dashing Elite Shampoo


Hapuskan kegusaran rambut gugur anda dengan SYAMPU ELITE MEN Anti Rambut Gugur. Serlahkan gaya rambut menarik anda tanpa perlu berkompromi dengan masalah keguguran rambut. 

Ia mengandungi Advanced Micro-Protein yang menguatkan rambut dan mengurangkan kerapuhan, memberikan anda rambut yang lebih sihat dan kuat. Ia juga mengandungi mentol untuk sensasi sejuk yang menyegarkan dalam setiap mandian. Keyakinan akan menjadi milik anda apabila menggunakan syampu ini.

SYAMPU ELITE MEN dijual pada harga RM11.90 dan boleh didapati di semua farmasi utama, pasar raya besar dan pasar raya di seluruh negara.

Kunjungi laman Facebook Elite by Dashing https://www.facebook.com/EliteEdgyEFX untuk mengetahui lebih banyak maklumat menarik.

Dashing Elite Shampoo

ELITE merupakan subsidiari jenama pendahulu Produk Penjagaan Peribadi Lelaki, DASHING, yang menyempurnakan penjagaan peribadi Lelaki Malaysia dari hujung rambut hingga hujung kaki.


No comments:

Post a Comment