BabyLove Playpants | Pilihan Hati Mommy Daddy Untuk Si Manja - Cahaya Hayati

5 Jan 2017

BabyLove Playpants | Pilihan Hati Mommy Daddy Untuk Si Manja

BabyLove Playpants | Pilihan Hati Mommy Daddy Untuk Si Manja

Hi korang. Akhir-akhir ni si kecik Aisy asyik bocor di tengah malam saja. Bila dah bocor, pastilah mengganggu tidur si kecik dan mommy. Sungguh rasa tidak selesa dan lesu bila setiap malam asyik terjaga.

Penyelesaian mesti di buat sebab mommy tak mahu prestasi kerja menurun dan perkembangan pembesaran si aisy terganggu di sebabkan masalah kecil ini. Kami sepakat untuk menukar jenama diaper. Kami beralih arah ke Babylove Playpants yang telah di perbaharui dengan Nano Power Plus. 


BabyLove Playpants


BabyLove Playpants

Babylove playpants terbaru ini di formulasikan nano power plus iaitu kuasa serapan dipertingkatkan di mana serapan dan pengeringan adalah lebih cepat. jadi anak anda tidak akan alami masalah kulit akibat lampin yang basah. 

BabyLove Playpants

Ia di perbuat dari Nano Gel Bead dan mempunyai dua lapisan penyerapan yang menjadikan kulit bayi lebih kering dan tidak mudah bocor. I like!

BabyLove Playpants

Tidur bayi lebih lena dan tidak terganggu dengan Babylove Playpants ni. Tahan lama dan tidak bocor.  Ini menjadikan Aisy lebih aktif apabila bangun keesokannya.

Untuk pengetahuan semua juga, Babylove Playpants ini mempunyai lapik getah yang elastik. Di mana ia memberi rasa kemas dan selesa kepada anak-anak. Ini memberi keselesaan untuk anak-anak bergerak bebas apabila bermain.

BabyLove Playpants

Lagi satu yang mommy suka corak comel di lampin ni. Cute jer. Bertambah comel si Aisy memakainya.

BabyLove Playpants


Babylove playpants ini di datangkan dengan 5 saiz mengikut berat badan bayi. Jadi tak perlu risau tentang saiz. Aisy masih lagi memakai saiz M. Kuruskan anak mommy:(

BabyLove Playpants

Disebabkan Aisy masih lagi belum diapers free, so mommy memanglah rajin shopping pampers di LAZADA. Sebab apa? sebab dapat murah dari harga di pasaran atau kedai bayi yang dekat dengan rumah tu. Lagipun mudah shopping kat lazada sebab semuanya di hujung jari. Tup-tup dah sampai kat rumah. 

Oh yer! Harga Babylove Playpants ini di LAZADA adalah RM24.90 untuk 20 keping diapers. Tapikan ada PROMOSI buy 1 FREE 1, Buy 3 Free 3, Buy 6 Free 6. Untungnya!

So, cepat2 terjah web LAZADA 


1 comment: