Dalaman Anak Cergas Dan Kuat Dengan Friso Gold - Cahaya Hayati

2 Dec 2016

Dalaman Anak Cergas Dan Kuat Dengan Friso Gold


Assalamualaikum wbt. Dalaman Anak Cergas Dan Kuat Dengan Friso Gold

Bercerita tentang anak-anak boleh membuat ibu-ibu semua tersenyum. Pelbagai keletah si anak terbayang di mata. Mencuit hati.

Semua ibu tahu yang semua itu hanya akan berlaku jika kesihatan dalaman anak sihat dan kuat. Jika kesihatan dalaman anak lemah, anak-anak tidak dapat menjadi aktif dan ceria. Sebagai ibu, mommy dan semua ibu-ibu pasti akan berasa risau dan takut perkembangan dan proses pembelajaran anak-anak akan terbantut.

Tapi sekarang mommy tak risau lagi sebab dah ada FRISO GOLD baru.

FRISO GOLD New Formula

Friso Gold adalah susu formula yang 100% di import dari Holland dan tidak mengandungi sukrosa atau gula tambahan. Friso Gold formula baharu ini mengandungi semua nutrien penting yang di perlukan oleh anak -anak bagi membantu mereka membesar dan menghadapi aktiviti serta pengalaman harian dengan ceria dan aktif.


Teknologi LocNutri


Friso Gold formula baru adalah lebih baik kerana ia dipertingkatkan dengan Teknologi LocNutri yang dirumus khas untuk memenuhi permintaan pemakanan kanak-kanak yang sedang membesar. LocNutri yang terkandung dalam Friso Gold membantu anak anda menjadi lebih kuat dari dalam agar mereka dapat meneroka dan mengalami pengalaman yang di nanti bersama anda.

Selain itu, teknologi LocNutri membantu mengekalkan nutrien dalam struktur asal sewaktu proses pengeluaran, supaya mudah diserap tubuh dan senang di hadamkan. Sebab itulah apabila anak-anak mommy minum susu Friso Gold, proses penghadaman menjadi mudah dan lancar. No sembelit.


Produk-Produk Friso Gold

Terdapat 3 jenis produk Friso Gold.


  • The Starter ~ Frisomum Gold
Disebabkan telah mengetahui kebaikan Friso Gold, mommy telah mengambil Frisomum sejak disahkan mengandungkan Aisy.


Mengandungi Prebiotic, Vitamin C, Selenium, Folic Acid, Iron & Calcium yang membantu ibu dan bayi menjadi kuat dari dalam. Kekuatan dalaman sangat membantu perkembangan ibu dan bayi. Sealin dari itu, Friso Gold Mum adalah 52% rendah lemak berbanding susu formula yang lain.

  • Young Explorer ~ Friso Gold 3
Tahun-tahun pertama anak adalah penting bagi menghadapi hari-hari mendatang serta cabaran masa kini.  Oleh itu dengan memberi Friso gold 3 untuk Aisy, Aisy dapat menghadapi hari-harinya serta menimba pengalaman baru dengan jayanya.

  • Bright Star ~Friso Gold 4

Untuk abang dan kakak Aisy pula, mommy berikan Bright Star Friso Gold 4 bagi membantu pembelajaran dan pengalaman mereka di sekolah. Alhamdulillah mereka berdua dapat belajar den menerima ilmu dengan baik serta cemerlang dalam peperiksaan.

Protection Lid Pada Friso Gold


Salah satu yang mommy paling suka tentang Friso Gold ini adalah protection lid.  Lebih bersih, senang, hygienic dan sukatan susu lebih tepat. Ia juga lebih ketat dan ini menghalang semut, lipas dan lain-lain serangga memasuki susu. Bestnya!!


Anak Cergas Dan Kuat Dengan Friso Gold

Dalaman Anak Cergas Dan Kuat Dengan Friso Gold
model mommy tak reti dok diam..

Mommy sentiasa memastikan anak-anak mommy cergas dan kuat. Bagaimana?  Tidak lain lagi dengan memberikan mereka susu yang terbaik iaitu Friso Gold. Ini kerana Friso Gold mengandungi semua nutrien yang di perlukan oleh anak-anak mommy dalam proses pembesaran dan melalui pengalaman baru setiap hari bersama mommy. Yelah, bila badan sihat dan kuat... Anak-anak dapat menikmati waktu bermain dan belajar dengan gembira, ceria dan aktif.


Antara aktiviti keluarga yang sering kami lakukan bersama adalah... Baca kat bawah yer. Kongsi yang selalu di lakukan bersama saja. Yang sebenarnya banyak lagi tapi karang jadi part 1 part 2 pulak.. hihi


Melancong/ berjalan-jalan 


Keluarga mommy memang suka melancong.

Dalaman Anak Cergas Dan Kuat Dengan Friso Gold


Berenang


Bila dah melancong atau berjalan-jalan, wajib mandi laut atau berenang. Kesukaan anak-anak mommy.

Dalaman Anak Cergas Dan Kuat Dengan Friso Gold


Jogging


Ini aktivi yang di lakukan setiap minggu. Mommy dan daddy pun nak sihat jugak. So heret anak-anak sekali agar mereka bertambah sihat dan kuat.

Dalaman Anak Cergas Dan Kuat Dengan Friso Gold


Berbasikal 


Aktiviti kegemaran Aisy. Tidak dapat berbasikal di luar rumah, dalam rumah pun boleh... Ini menandakan kesihatan dalaman Aisy kuat dan boleh menimba pengalaman di mana jua dan dalam apa saja keadaan.


Dalaman Anak Cergas Dan Kuat Dengan Friso Gold

Dalaman Anak Cergas Dan Kuat Dengan Friso Gold

Dalaman Anak Cergas Dan Kuat Dengan Friso Gold

Inilah bukti apabila kesihatan dalaman anak-anak sihat, mereka dapat melakukan apa saja aktiviti yang di sukai terutamanya apabila bersama ibu dan bapa. Sebab itulah mommy yakin dan memberi anak-anak mommy minum dan amalkan  Friso Gold dari awal.

Friso Gold

No comments:

Post a Comment