All In One Cleansing Tissue Dari Lamuel Beauty Sesuai Untuk Traveller - Cahaya Hayati

7 Nov 2016

All In One Cleansing Tissue Dari Lamuel Beauty Sesuai Untuk Traveller

Assalamualaikum wbt. All In One Cleansing Tissue Dari Lamuel Beauty

Hi korang. Mommy ada satu produk yang mommy dah cuba baru-baru ni. Bagus sangat-sangat sebab produk ini satu saja tapi ada banyak fungsi. 

Produk apa tu?

All In One Cleansing Tissue 


All In One Cleansing Tissue dari Lamuel Beauty adalah tisu serbaguna. Walaupun is lebih dikenali sebagai make-up removal tapi ia mempunyai fungsi lebih dari make-up removal. Ia adalah produk dari Korea dan baru berada di pasaran Malaysia kurang dari satu tahun. 

Lamuel Beauty

Produk ini dikeluarkan dengan tagline “Convenience Cosmetics in your Hands”. Benarlah sepertimana taglinenya, sebab bila mommy travel... Mommy tak perlu bawa makeup remover, cleanser, toner, serum, night cream, moisturiser dan lain-lain.

lamuel Beauty

Best giler sebab tak perlu usung banyak barang yang memberatkan bag makeup. Bila travel, mommy hanya bawa peralatan makeup seperti CC cream, foundation dan lipstick.

Lamuel Beauty


Oh ya! Kandungan All In One Cleansing Tissue dari Lamuel Beauty adalah NATURAL dan sangat sesuai untuk semua jenis kulit.Penggunaan yang berterusan boleh menampakkan kesan seawal 3 hari. 

All In One Cleansing Tissue dari Lamuel Beauty menampakkan kesan seawal 3 hari kerana ia mengandungi Rooibos. 

Rooibos adalah sejenis tumbuhan yang terdapat di South Afrika yangtinggi kandungan asid ascorbic atau vitamin C.

Rooibos

Rooibos


Banyak manfaat yang terdapat di dalam Rooibos antaranya anti penuaan, mencegah penyakit kulit, mengurangkan jangkitan bakteria, menggalakkan imun sistem dan melancarkan pengaliran darah.

Cara Menggunakan All In One Cleansing Tissue Dari Lamuel Beauty 


Lamuel Beauty


Cara menggunakan All In One Cleansing Tissue dari Lamuel Beauty sangat mudah. Dalam setiap paket terdapat dua helai tissue. Gunakan lapisan pertama untuk mencuci dengan mengelap seluruh wajah dengan lembut. Kemudian bilas dengan air dan lapkan dengan tuala muka yang kering. Selepas itu, ambilkan lapisan kedua dan lapkan seluruh muka. lapisan kedua ini berfungsi sebagai toner dan juga moisturiser atau krim pelembab. 

Dah settle.

Kesan Penggunaan All In One Cleansing Tissue


Lepas guna tu muka rasa bersih, lembut, segar dan wangi. Yang paling ketara untuk kulit muka mommy adalah jerawat cepat mengecut. Yang takde jerawat lagilah ketara kesannya dan bertambah flawless.

Ini result yang mommy dapat setelah mengelapkannya di sebelah tangan kanan. Mungkin dalam gambar, tidak nampak ketara sebab mommy jenis berkulit cerah dan putih. Perbezaan yang mommy rasa di tangan sebelah kanan berbanding sebelah kiri adalah tangan sebelah kanan lebih lembut, lembab dan nampak shining sikit. 

Lamuel Beauty

Untuk mendapatkan All in ONE Cleaning Tissue dari Lamuel Beauty boleh ke :-

No comments:

Post a Comment