Ecowell | Rejuvenating 30-Days Travel Essentials Organic Bath & Body Care Series - Cahaya Hayati

4 Oct 2016

Ecowell | Rejuvenating 30-Days Travel Essentials Organic Bath & Body Care Series

Assalamualaikum wbt. Ecowell | Rejuvenating 30-Days Travel Essentials Organic Bath & Body Care Series. 

Mommy selalu travel. Tapiiiii... jarang bawa set mandian dan guna yang hotel sediakan saja. Kenapa mommy tak bawa set mandian bersama? Sebab mommy belum jumpa yang berkenan lagi. Hihi Demand nya mommy ni. Biasalah bab-bab jagaan badan memang mommy cerewet sikit.

Baru-baru ini mommy telah mencuba Set Rejuvenate 30 Days Travel Essentials Organic Bath & Body Care Series. Set mandian ini memang khas untuk traveller macam mommy. Ia mengandungi shower gel, lotion, shampoo dan hair conditioner. Disebabkan ia khas untuk traveller, set mandian ini didatangkan dengan pack yang menarik dan jimat ruang.


Ecowell Rejuvenate 30 Days Travel Essentials Organic Bath & Body Care Series


Rejuvenate 30 Days Travel Essentials Organic Bath & Body Care Series ini mengandungi shower gel,  body lotion, shampoo dan hair conditioner.


Ecowell Shower Gel 


Shower gel ini mengandungi organic Myrtus dan Chamomile yang membantu kulit lebih lembut, halus dan mulus. Shower gel ini didatangkan dengan pack 50ml


Ecowell Body Lotion


Body Lotion ini mengandungi campuran organic shea butter dan minyak aprikot. Kandungan ini membantu kulit lembut, halus dan lembab sepanjang hari. Ia juga di datangkan dengan pack 50ml.


Ecowell Shampoo


Shampoo ini mengandungi organic myrtus dan shea butter. Kandungan ini membantu membersihkan rambut sehingga ke akarnya. Ia juga membantu menyinarkan rambut. Juga di datangkan dalam pack 50ml.


Ecowell Hair Conditioner


Hair Conditioner ini mengandungi shea butter yang membantu melembapkan, meluruskan, melembutkan dan menyuburkan rambut dari akarnya. Juga didatangkan dalam pack 50ml.



Bagi yang berminat untuk mendapatkan Ecowell Travel Essential Organic Bath & Body Care Series ini bolehlah terjah website dan facebook di bawah. 

SiteGiant
http://www.nestore.biz/rejuvenating-30-day-travel-essentials-organic-bath-and-body-care-series

Lazada
http://www.lazada.com.my/rejuvenating-30-day-travel-essentials-organic-bath-and-body-careseries-12297593.html

Shopee
https://shopee.com.my/shop/7728479/

11street
http://store.11street.my/nestore

FaceBook
https://www.facebook.com/ecowellorganics/

1 comment: