Kali Pertama Guna Goo.N Premium Diapers - Cahaya Hayati

24 Jul 2016

Kali Pertama Guna Goo.N Premium Diapers

Assalamualaikum wbt. Kali pertama guna Goo.N Premium Diapers.


Perasaan saya apabila mendengar nama Goo.N Premium Diapers, hmmm. Diapers baru mana pula ni? Mesti tak best sebab tu tak popular  (my bad).

Goo.N Diapers


Tapi tanggapan saya semua tu salah sebab Goo.N Premium Diapers adalah produk dari Jepun yang telah berkembang serata dunia. Ia adalah diapers bermutu dan berkualiti tinggi yang di cipta khas bagi memenuhi keperluan bayi kerana pengeluar diapers ini percaya semua bayi yang di lahirkan perlukan penjagaan dan kasih sayang.

Diapers ini di namakan Goo.N kerana dalam bahasa jepun Goo.N bermaksud sound of growth. So, sweet. :)

Ini pula perasaan saya apabila memegang dan menyentuh Goo.N Diapers ni. Lembut, selesa dan pelekat yang kuat agar tidak mudah di tanggalkan.

Ini pula perasaan Aisy apabila kali pertama menggunakannya....

Goo.N Premium Diapers


Amboi, seronok sungguh dia tidoq. Selesa la tu....

Lazada Big Baby Fair 2016

Sepertimana yang tercetak di pek diapers Goo. N, penyerapan cepat dan bayi akan berasa nyaman selalu. Selain dari itu, Goo.N diapers juga menggunakan bahan yang berkualiti yang dapat menghindarkan kesan sensitif, allergic dan diapers rash.

Diapers ni mahallah... Eh, tak sebab sebab LAZADA akan buat Big Baby Fair mulai 27hb  sehingga 31 Julai 2016 ini. Masa nilah boleh beli banyak dengan harga murah. Ni lah rahsian saya dalam mengawal perbelanjaan tapi menggunakan produk yang berkualiti tinggi. hihi.. bocor sudah rahsia. :P

Lazada Big Baby fair .

Klik banner ini untuk membeli Goo.N Diapers dan pelbagai barang keperluan bayi. Bagi yang baru nak sambut anak pertama tu memang di galakkan shopping masa baby fair. Berbaloi sangat..


1 comment:

  1. Belum pernah guna..nk cuba juga nt. Sb sya yakin produk jepun sesuai dgn anak2

    ReplyDelete