Persembahan Live Ronnie Hussein - Cahaya Hayati

26 Mei 2016

Persembahan Live Ronnie Hussein

Assalamualaikum wbt. Persembahan Live Ronnie Hussein. Secara kebetulan saja masa balik kenduri dari Taman Mutiara, singgah di Pearl City Mall yang berada di Taman Mutiara tu. Masuk situ sebab ada Ramly. Ingatkan ada jual stok sejuk beku sekali tapi non hado. Ada jual burger dan yang seangkatannya saja.

Pastu naik tingkat atas. Tengah2 naik escalator tu dah nampak Ronnie Hussein buat persembahan. Layan sekejap sebab lagu lagu Ronnie ni best jugak.  Siapa Ronnie? Ronnie adalah bekas vokalis Hyper Act. Sekarang dah solo dan di kenali sebagai Ronnie Hussein.

Antara lagu yang di dendangkan masa persembahan ni adalah ' Di Koyak Waktu' dan 'Takkan Pergi'. Selepas dua lagu ada lagi sebenarnya tapi kami masuk kedalam pasaraya CMart pula. Nak cari seluar kat Ammar.

Oklah layan gambar Ronnie Hussein yang aku ambil masa dia buat persembahan tu.

Ronnie Hussein

Dikoyak Waktu - Ronnie Hussein

aku tak pandai bercinta
aku tak indah bicara
hanya manusia yang mengagumimu
walau takkan pernah ku miliki

aku ada di depan mata
aku tetap selalu ada
aku manusia yang mencintakanmu
dalam bisu bersendiri aku

dengan nafas ini
ku aturkan langkah
menuju dirimu

walau ku sedari
rasa ini tak mungkin kan kau mengerti
selamanya
ku dikoyak waktu

dengan nafas ini
ku aturkan langkah
menuju dirimu

walau ku sedari
rasa ini tak mungkin kan kau mengerti
selamanya ku dikoyak waktu

selamanya..
selamanya ku dikoyak waktu

updated: official lirik video dah keluar gais!


Lirik Di Koyak Waktu

Lagu ronnie hussein

Lirik Lagu Takkan Pergi - Hyper Act

Hariku yang pergi
Hilang ku mencari
Gelora cinta kau bawa tiada kembali

Rinduku tak sudah
Kelam dalam sedar
Mungkin ku menanti sepi
Hangat yang hadir
Kenangan bagai mengejar mentari

Terbakar debunga kasturi
Apakah tandanya yang tersembunyi
Di balik rahsia semalam

Hadir dirimu
Memulihkanku
Dalam lumpuh dan lesu
Menghidup jiwaku

Namun rasa ini
Dalam mencari erti
Yakinku kekal mu disisi takkan pergi

Mungkin sebenarnya
Ruangku tiada
Mengisi kasih nan pilu
Sebentar cuma
Kenangan bagai mengejar mentari

Terbakar debunga kasturi
Apakah tandanya yang tersembunyi
Di balik rahsia semalam

Hadir dirimu
Memulihkanku
Dalam lumpuh dan lesu
Menghidup jiwaku

Namun rasa ini
Dalam mencari erti
Yakinku kekal mu disisi takkan pergi

Hadir dirimu
Memulihkanku
Dalam lumpuh dan lesu
Menghidup jiwaku

Namun rasa ini
Dalam mencari erti
Yakinku kekal mu disisi takkan pergi

Kelibat cinta permain rindu kecewa
Bisikan indah khayalanku seketika
Air mata ini mengalir ku sendiri
Moga kelam resah ku kan berlalu pergi


Lirik Takkan Pergi
Encik suami yang merekod persembahan Ronnie Hussein

Adik nak gak!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan