Kedah Dapat Menteri Besar Baru Hari Ini? - Cahaya Hayati

26 Jan 2016

Kedah Dapat Menteri Besar Baru Hari Ini?

Assalamualaikum wbt.

Aku bukan politician tetapi perkembangan politik di negeri sendiri kena ambil tahu jugak. Lately ni banyak betul DRAMA yang wujud. Tidak tahu siapa yang mulakan... Inilah sebabnya aku tak suka politik termasuklah politik pejabat. 

Bila dah dapat Menteri Besar yang ok dan di senangi oleh orang kebanyakkan.. Kena turun kononnya tak boleh kerjasama dengan ahli politik yang lain. Kenapa tidak boleh bekerjsama, rasanya tidak di sebut dalam hal media sosial.

Baca tweet dari kawan-kawan isu ini adalah di sebabkan oleh 'kewangan'. Ada yang kata ADUN yang menolak mukhriz telah di sogok dengan duit, tamak dan mahu jawatan tersebut. Siapa lagi kalau bukan yang lantang bersuara. 

Oklah berita The Star hari ini mengatakan DS Mukriz akan di beri jawatan baru. Ini bermaksud kedah akan mendapat Menteri Besar baru. Siapa? Tunggu berita selanjutnya. hehehe



Kalau suruh aku pilih, aku nak DS Mukriz kekal menjadi menteri besar Kedah. Kenapa? Aku suka tengok dia. Low profile sangat.


3 ulasan:

  1. urmmmm dah ada yg elok di tukar2 haiiii la

    BalasPadam
    Balasan
    1. kannn.. Bila tamak kuasa jadi camni lah sue izza.

      Padam
  2. sandiwara politik yang tak habis2 meloyakan rakyat marhaen kan cik T :(

    BalasPadam