loading...

29 Jan 2016

# CH Daily # lifestyle

Kalau Aku Bawa Motor Berkuasa Tinggi..

Assalamualaikum wbt.

Dulu, masa bergelar minah rempit ( belum mampu nak beli kereta)... Ada gak cita-cita nak pakai motor berkuasa tinggi. Masa tu idola i is Erra Faziera. Suka sangat tengok dia bawa motor besar dan berkuasa tinggi. Tapi apa kan daya... Sebelum tercapai cita-cita, i dah tergolek eksiden. Terus fobia nak bawa laju-laju. Bawa dekat-dekat tu boleh la. Jejauh tu dah tak confiden.

Sekarang, kalau aku bawa motor berkuasa tinggi macam dah tak sesuai. faktor umur barangkali... Pastu askar-askar (anak-anak) pun pasti akan ikut. Tahap keyakinan aku nak tunggang moto tu dah rendah... Jadi lebih baik jadi pembonceng saja. hahaha

BMW Motorrade
Sekadar di bilik pameran

1 ulasan:

Nor Afidah Bte Che Azmi berkata...

sama dgn kami..ada gak dulu nak beli motor besar..tapi..tak mampu

Pengikut

Google+ Followers

Follow Me @cahaya_hayati292