Orlin - Jus Yang Luarbiasa - Cahaya Hayati

15 Oct 2015

Orlin - Jus Yang Luarbiasa

Sejak beranak tiga dan umur pun dah pertengahan 3 siri, saya sering menghadapi masalah keletihan. Kalau korang memang follower blog Cahaya Hayati... memang saya selalu sebut yang saya cepat letih, no mood dan macam-macam lagi.

Bila dah letih, korang faham la. Malas nak buat tu... Malas nak buat ni. Sampaikan nak jaga badan sendiri pun rasa tak larat. Akibatnya badan naik bagai di pam pam la. Nak layan suami lagilah takdak mood. hehe.. Saya tak malu nak akui sebab tu yang saya rasa.

Selain badan yang keletihan, kulit muka pun kusam. Dah pelbagai produk penjagaan muka telah saya guna tetapi masih tidak berkesan. Sampaikan encik suami pun dah tegur kenapa saya tidak jaga kulit muka. Sedih rasanya bila suami sendiri tegur. :(

Lalu saya ceritakan masalah ini kepada kawan. Dia beritahu masalah luaran adalah di sebabkan masalah dalaman. Kalau nak cantik luaran kena cantik dalaman dulu. Oh begitu rupanya.

Dia juga yang cadangkan saya mencuba jus Orlin dari Alludra International. Jus ni untuk memperbaiki hormon dalaman dan luaran wanita.

ORLIN BOTANICAL DRINK FOR WOMEN

Orlin Botanical Drink, Jus Orlin, Orlin Botanical Drink, Orlin, alludra international, herba, minuman herba terbaik, herba untuk wanita

Orlin Botanical Drink adalah minuman yang di formulasikan dari ekstrak buah manjakani, kurma, sireh dan lain-lain herba. Jus ini di cipta khas untuk WANITA dan ianya 100% natural dan HALAL.

Kebaikan Jus Orlin

Tenaga Dalaman

Orlin membantu membina tenaga dalaman agar wanita berasa segar dan cergas sepanjang hari. Ini membantu wanita untuk lebih berjaya di samping memiliki keluarga bahagia.

Fizikal Luaran

Jus orlin juga membantu wanita untuk mendapatkan tubuh idaman idaman iaitu dengan menaikkan, menegangkan dan menganjalkan payudara serta mencantikkan pinggul . Selain itu, ia juga mengetatkan otot faraj. Kembali dara uolls.

Hormon

Selepas bersalin, kebanyakkan wanita akan mengalami masalah hormon yang menyebabkan wanita menjadi cepat marah, cepat terasa dan mengalami tekanan perasaan. Sekiranya tidak di stabilkan ia akan mengganggu perhubungan di antara suami isteri, anak-anak dan persahabatan.

Orlin berfungsi untuk menstabilkan hormon dan menjadikan hari-hari wanita lebih bermakna dan segar tanpa sebarang masalah.

Kulit

Bila hormon terganggu ia juga menyumbang kepada masalah kulit seperti kusam, jerawat dan jeragat. Orlin membantu memperbaiki masalah kulit agar kulit menjadi lebih berseri, putih dan bebas cela. Kulit akan kelihatan lebih anjal dan lembap.

Alludra International,Jus Orlin, Orlin Botanical Drink, Orlin, alludra international, herba, minuman herba terbaik, herba untuk wanita
khasiat dan kebaikan jus orlin

Testimoni Jus Orlin

Jus Orlin, Orlin Botanical Drink, Orlin, alludra international, herba, minuman herba terbaik, herba untuk wanita
tetimoni jus orlin

Pendapat dan perasaan saya sendiri setelah mengambil jus Orlin selama seminggu, jus Orlin adalah jus yang luarbiasa. Keletihan yang saya alami selama ini bagaikan di bawa pergi. Balik kerja pun masih cergas dan boleh masak untuk makan malam, menemani anak-anak buat homework serta melakukan kerja rumah yang tidak pernah habis.

Kulit muka pun rasa anjal dan lembab. In Sha Allah saya akan terus mengambil jus Orlin kerana ia adalah jus yang luarbiasa dan superb.

Orlin Juice,Jus Orlin, Orlin Botanical Drink, Orlin, alludra international, herba, minuman herba terbaik, herba untuk wanita
jus orlin

Untuk maklumat lanjut dan tempahan, sila layari laman web atau fb Alludra International. Boleh juga menghubungi Puan Arifah sendiri melalui talian di bawah.

Website :Alludra International
Facebook : Alludrainternational
Alludra HQ : 017-6767966
Harga 1 botol Orlin ini adalah RM 99.90 ( WM) / RM104.90(EM)
1 botol mengandungi 250ml


4 comments:

  1. ummul pun tgh cuba orlin..kalau ok bolehla truskn..

    ReplyDelete
  2. memang satu produk yang berkesan untuk kesihatan dalaman wanita , kak ana sendiri menggunakan orlin dah lebih dua bulan ni, alhamdulillah..

    ReplyDelete
  3. Memang luarbiasa pun.. hehehe..

    ReplyDelete