Biskut Adik!

2:19 PTG Cahaya Hayati 12 Comments

Biskut Beras 

Assalamualaikum wbt.

Mommy  : Abang Ammar tolong ambik biskut adik sat.
Ammar   : Okey tapi abang nak jugak biskut adik ni..
Mommy : Kenapa abang nak makan biskut adik?
Ammar : Abang tak ingat dulu abang makan atau tak biskut ni?
Mommy: Penah la ... 
Ammar: oooo. Adik kita kongsi yer!

Kongsi biskut

12 comments:

kisah_hearty berkata...

alahai comey je..boleh plak tak ingt kn dh penah mkn ke tak..lawak r abg ni..hehe

Hayati Sakaria berkata...

kat rumah dialah pelawak.. ayat dia buat semua orang gelak je.

Cikk Mimin berkata...

haha, comel jee dia ni..

ewento marcello berkata...

2 in 1...hehee

khaty aiman berkata...

tengok muka pun tahu abang tue nampak macam lawak ja..tak pa,meriah rumah kalau ada anak yang sebegini..

khaty aiman berkata...

tengok muka pun tahu abang tue nampak macam lawak ja..tak pa,meriah rumah kalau ada anak yang sebegini..

Hayati Sakaria berkata...

hehehe... pelawak tapi dalam hati ada taman jugak. Tegur sikit nangis.hihihi

Eny Abdullah berkata...

hahahah comel jeee

Mia berkata...

pandai abg ammar buat lawak yea. buat2 xingat plak penah makan ke tak. ape2 pun anak2 lah pengubat hati kita bila2 masa pun.

Hayati Sakaria berkata...

betui tu mia.. anak2 la pengubat hati kita.

aRz MoHa berkata...

pandai ya abang minta berkongsi

Cikgu Norazimah berkata...

alolo comey nyer

Pengikut

Google+ Followers