Biskut Adik! - Cahaya Hayati

23 Apr 2015

Biskut Adik!

Biskut Beras 

Assalamualaikum wbt.

Mommy  : Abang Ammar tolong ambik biskut adik sat.
Ammar   : Okey tapi abang nak jugak biskut adik ni..
Mommy : Kenapa abang nak makan biskut adik?
Ammar : Abang tak ingat dulu abang makan atau tak biskut ni?
Mommy: Penah la ... 
Ammar: oooo. Adik kita kongsi yer!

Kongsi biskut

12 ulasan:

  1. alahai comey je..boleh plak tak ingt kn dh penah mkn ke tak..lawak r abg ni..hehe

    BalasPadam
  2. kat rumah dialah pelawak.. ayat dia buat semua orang gelak je.

    BalasPadam
  3. haha, comel jee dia ni..

    BalasPadam
  4. tengok muka pun tahu abang tue nampak macam lawak ja..tak pa,meriah rumah kalau ada anak yang sebegini..

    BalasPadam
  5. tengok muka pun tahu abang tue nampak macam lawak ja..tak pa,meriah rumah kalau ada anak yang sebegini..

    BalasPadam
  6. hehehe... pelawak tapi dalam hati ada taman jugak. Tegur sikit nangis.hihihi

    BalasPadam
  7. pandai abg ammar buat lawak yea. buat2 xingat plak penah makan ke tak. ape2 pun anak2 lah pengubat hati kita bila2 masa pun.

    BalasPadam
  8. betui tu mia.. anak2 la pengubat hati kita.

    BalasPadam
  9. pandai ya abang minta berkongsi

    BalasPadam